Jag går en...

...mycket givande och intressant handledarkurs i Meritportfölj/Eportfolio.
Trevliga människor, duktiga föreläsare, goda fikor och lunch ute.
Klagar ikke.
Efter kursen igår blev det en sväng på stan.
Sååå shoppingsugen!
Reultat: två tröjor (typ långärmad T-shirt) och en kort, stickad och marinblå cardigan.
Satt som en smäck! =)
Måste bara lära mig att köpa kläder som passar och inte för stora.
Har ju faktiskt gått en storlek neråt (om man får lov att skryta lite i sin egen blogg...), men jag har en tendens att glömma detta då jag shoppar numera och köper fortfarande XL.
Jaja, tröjan krymper väl lite i tvätten...
Sen blev det en liten träff med svärisarna på kvällen.
Och vad hände då jag som bäst satt och snackade...?
Jo, då stod mannen där och överraskade, två dagar för tidigt.
Han är tydligen ledig torsdag och fredag.
Jojo, somliga har det bra! ;)

Näpp, dags att hoppa i duschen och försöka vakna!
Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0