Uppenbarligen...

...kan jag vara ganska tjatig, när jag sätter den sidan till.
Men det bjuder jag på.
För, nu är det nämligen dags igen.
Att lovorda och prisa min arbetsplats!
Jag älskar så mycket så det finns inte!

Idag satt planeringen som en smäck!
På tisdagar har jag numera två "extraresurser" (en specialpedagog och en dramapedagog) till mitt förfogande.
Så har det varit på tisdagar sedan juluppehållet.
Problemet har varit att jag inte varit van vid att "få hjälp" eller att ha hjälp att tillgå.
Ett annat problem är att vi aldrig har planeringstid samtidigt och därmed haft svårt att synka våra aktiviteter.
Vi har nog varit lite förvirrade alla tre och haft lite svårt att hitta våra roller.

Men!
Idag bara funkade det!
Och jag är sååå glad!
Mina "helvetestisdagar" kan snart vara ett minne blott.
Jag håller sannerligen tummarna för det!
Idag, på morgonen, informerade jag de andra två hur min planering såg ut.
När jag ventilerade denna med specialpedagogen konstaterade vi leende och genast båda två, precis vad som skulle komma att bli hennes respektive min roll under förmiddagen.
När dramapedagogen belv "upplyst" hade han, i sin tur, liknande planer som jag eller i alla fall på samma tema.
Det skulle visa sig lämpligt att han inledde och att jag "byggde ut".
Eller vi byggde på varandra i ett härligt samarbete.
Precis så ska det vara!
Vilken dag! =)

Jag vet inte om ni hajar, men det kändes viktigt för mig själv att sätta ord på det, att få det "på pränt".
Jag tror mig i alla fall veta att ni förstår mitt lyckorus!

Ja, det var väl ungefär vad jag ville få sagt...=)

Nu ska jag fira "semmeldagen" med mina söner.
Och vet ni vad?!
Med alla fyra!
För den äldsta, hemifrånflyttade är ikväll hemma på besök.
Me like!
*lycklig*

Sist, men inte minst - Ettb stort GRATTIS till er alla, mina "systrar" på denna, allas vår dag - kvinnodagen!
Hoppas att ni haft det bra!

Kram på oss! ♥

heartshearts


Kommentarer
Postat av: gunsan

Måste kännas helt underb art förlösande när det löser sig på arbetsplatsen så att du kanske kan få något så när normala tisdagar;)) det är du värd tycker jag;)



Mysigt med barnen samlade;))

kramizzzz

2011-03-08 @ 22:04:15
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Bara Jag

Tack och good bye till träliga tisdagar alltså!! Grattis!

2011-03-09 @ 00:13:52
URL: http://blogg.rhode.se
Postat av: Znogge

Så härligt när saker och ting faller på plats. Hoppas dagarn blir mycket bättre nu framöver!



Kram

2011-03-09 @ 05:56:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: IKA

Hej =)



Det är trist att gruva sig för något som ska gagna alla inblandade. Härligt att det löst sig! Visst kan detta ge ett enormt lyckorus och det är ju dessa "små saker" som ska ge oss lycka i vardagen.



Vilken lyckokänsla att få mysa med sönerna.



Förstår inte varför jag inte kikat in här tidigare, men idag blev det liksom av när jag såg din kommentar hos znogge. Kommer absolut tillbaka.



Ha det gott!

2011-03-09 @ 06:39:19
URL: http://hosika-ika.blogspot.com
Postat av: Stattinskan

Jag fortsår och det är du värd - dessutom är det ju himla kul att det finns något som är bra med Malö ;-D

2011-03-09 @ 08:02:33
URL: http://stattinskan.blogspot.com
Postat av: Camilla

Låter helt underbart,syster!

Både det där med ditt jobb OCH att alla söner är hemma och myser med sin söta,lilla mor.

Idag är det onsdag....full fart mot helgen.

Men vad bryr det mig....jag ska ju jobba även i helgen :(

Ha nu en riktigt bra dag.

Kram,syster.

2011-03-09 @ 08:09:48
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0