Vilken dag det blev!

De flesta dagar är trivsamma och alldeles fantastiskt givande på alla sätt och vis.
Vissa dagar utmärker sig dock mer än andra.
Idag var en sådan dag.
Lägg därtill ett gott samarbete med goa kollegor och man är "in heaven"!
Magiskt skön samvaro med gruppen i förmiddags och eftermiddagen tillbringades i parken tillsammans med deltagare, kollega A, kollega B och ett kubbspel.
Underbart!
Under så enkla former - lite kaffe, lite läsk, lite kakor, goa deltagare, goa kollegor och ett kubbspel - och så roligt!
Jag vet, det låter nästan lite överdrivet, men det är faktiskt precis såhär ljuvlig som en dag på jobbet kan kännas numera.
Jag tror nästan att det här var något av det bästa jag gjort ever.
Ja, att förverkliga drömmen om att bli lärare alltså.

Nu ska jag ha en lugn och skön kväll.
Klockan nio väntar finalen i DH.
(Näst sista avsnittet ikväll, men sonen har på något mystiskt sätt "fått tag i" även det sista, så även det ska kunna intas.)
Spännande, spännande!

Goderafton i allas era stugor! ♥

Kommentarer
Postat av: Znogge

Härligt när det är så! Just nu är det inte så på mitt jobb men vem vet. Kanske någon gång igen...



Kram

2011-05-31 @ 21:01:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: gunsan

Ohh vad mysigt det låter, härligt när allt stämmer;))



Klockan nio DH, inte är det väl så att det är min favvo-doktor.......antingen har jag rätt eller så får du dig ett gott skratt;))

kramizzzzz

gunsan

2011-05-31 @ 22:31:45
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Camilla

Låter som ett drömjobb.

Jag får gott vänta till nästa tisdag för att se sista delen på DH.

Men är det något jag inte kan vänta på är till på söndag. Alla mina favoriter är nu i final.

Men jag hoppas fortfarande att Simon vinner. Tvåa-Martin. Och trea-Peter.

Men jag får gott vänta :)

Kram på dig!

2011-06-01 @ 08:46:51
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0