Helgen med mera...

I fredags skickade jag en förfrågan till mannen på mobilen.
Dejt innan hemresan?
Sagt och gjort.
Ett möte på O'learys på Centralen blev det och en iskall. Najs. =)

Ni som ser Bron - Känner ni igen den här vyn?



Hur många gånger ser vi inte den i serien liksom.
Och hur många gånger såg inte jag den under de 5 åren som jag pluggade på Malmö Högskola...?
Ok, vyn är liiite ändrad sen dess, men ändå.

Ilördags var jag, som sagt, i Ystad med Ma & Sis.
En tur genom staden...





Fika på Café Diana's...


(En skitäcklig Latte faktiskt och tyvärr!)

Latte och en jordgubbspaj med vaniljsås.

Här står jag och posar i nya "trasan" innan jag ska iväg till vänner på middag i lördags kväll.
Senare tillkom lite halsband, sjalar...ja, lite accesoarer helt enkelt.



Kycklinggratäng, potatis och en smarrig sallad bjöds det på.
Mums!



Och vi hade en härlig kväll med goa vänner! =)

Igår firade vi farsan, som i sun tur bjöd på hembakat som, i och för sig, mamma skapat.
Supernajs!

Och idag är det åter måndag!
Lång har den oxå varit.
Nu är jag äntligen hemma, boyzen och jag har käkat Carbonara och det börjar bli dags att dra sig tillbaka i soffhörnet.

Ha en najsig kväll!

Kommentarer
Postat av: Susanne P

Jag är ledsen att säga: känner inte igen bron. Den enda bron som jag känner igen är den som jag har utanför min min ytterdörr, där mina hundar brukar ligga till sig. ;)

Ja, och Högakusten bron förståts men då blundar jag ju alltid när jag åker och kör över.

Kram

2011-11-14 @ 19:04:44
URL: http://Www.susannep.blogspot.com
Postat av: Coquina

Låter som en jättebra helg =) Nu kan du vinna en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

2011-11-14 @ 20:56:59
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: gunsan

"Trasan" som du visar upp skulle jag vilja kalla för nåt annat, den ser supersnygg o superskön ut;))



Härlig helg o skönt att du haft en bra måndag.......det antar jag i vilket fall;))



kramizzzzzz

2011-11-14 @ 21:27:46
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Diana

Bron har jag inte sett, gillar inte den riktiga så varför ska jag gilla serien om den? ;)

Klart café Diana inte kan göra kaffe, jag dricker ju inte det! :)

2011-11-14 @ 23:02:10
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Såg ut som en trevlig utflykt :-)

2011-11-15 @ 12:35:34
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0