Snart dags...

...att gå hem, vilket gillas!
Missförstå mig nu rätt - jag har haft en helt underbar dag. Först med deltagarna på förmiddagen och sen har jag varit ute och lunchat med sis i eftermiddag. Hon tog tåget till Malmoe, kom in och kollade min arbetsplats och hälsade på mina goa kollegor och deltagare, sen spatserade vi ut i vimlet på Möllan för intag av lite Thai. Mums!



Faktiskt tog jag en liten långlunch, för efter restaurangbesöket promenerade vi lite på stan. Shoppade lite. Me like. Inget särskilt, utan mest lite basic. Två långärmade T-shirts, en marinblå och en beige. Precis vad jag behövde!
Tillbaka på jobb fortsatte sedan planeringen för morrondagen.
8-12 har jag lektion i morron, sedan avsluta veckan och absolut senast klockan 15 lämnar jag arbetet och beger mig till Centralstationen. Där tar jag tåget mot Halmstad. Det gillas verkligen! Ska bli sååå skönt! För, även om det inte är så långt bort, ska det bli härligt att få komma bort från vardagen ett tag. Över helgen.

Näpp! Dags att avsluta sig för dagen!
Ha en fin kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Miss Juni

Men den bilden är väl inte från idag, va?

Även om det var 8 grader när jag körde hem i eftermiddags, så ser det lite väl...somrigt ut. Kortärmat?

Låter mysigt med lite lunchstros på sta´n!!

Skulle va för den saken jag skulle kunna tänka mej att arbeta i sta´n! ;o)

Kram å go´helg alldeles snart!

2011-11-24 @ 18:59:03
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni
Postat av: Znogge

Man behöver inte resa så långt för att få det där välbehövliga miljöombytet som är så viktigt. Hoppas helgen blir riktigt bra.



Kram

2011-11-24 @ 19:10:22
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anne

Är det en gammal bild eller går det att sitta ute i Malmö nu?

2011-11-24 @ 21:52:39
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0