Sådärja!

Nu har jag fått avreagera mig efter den där för*****de bakningen!

Alla rabatter kring hela huset är nu "färdigvårade", dvs alla löv och kvistar är borttagna och befintligt ogräs likaså. Så härligt! =)

Jag vet egentligen inte om det är det fina vädret, rabattrensningen eller ölen efter "väl genomfört arbete" som är det bästa (Jo, jag skämtade! Det är naturligtvis ölen det fina vädret!).
Tjusigt är det i alla fall i rabatterna.

Mannen har oxå varit ute.
Han har "lekt" med trädgårdsdammsugen och de verkade ha roligt ihop. =)

Nu ska jag bara ta en runda med sugen här inne oxå, sen ska jag "hålla påskdagslugnt".
Nåja, kanske en och annan maskin tvätt kommer att snurra oxå, men den sköter ju sig själv.

Sen står Flygande Jacob på menyn här i Casa Del Afrodite.
Och så Dajmtårta på det.
Allt efter näst äldsta sonens önskemål. =)
Han fyllde ju år igår!
Men eftersom det var påskafton och vi firade den på sedvanligt vis hemma hos mina föräldrar med hela tjocka släkten, blir det firande utav honom här hemma idag.

Jisses!
Detta får mig ju ooosööökt att tänka på att jag ju har glömt att göra ett inlägg för honom!
(Precis som jag gjorde med förra sonen som fyllde år!)
Ja alltså, jag har ju inte glömt hans födelsedag på något sätt, men den har inte uppmärksammats i bloggen!

Grattis på din födelsedag, älskade unge! ♥







♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Grattis till din son i efterskott=D

Vart tar tiden vägen egentligen? Den går alldeles för snabbt! Klart du ska ha en öl eller två när du jobbat så hårt! Vi har kallt här i stockholm, fast solen skiner, men det är inte lockande att jobba ute i rabatterna just nu, det får vänta;)

Kram

2012-04-08 @ 16:18:52
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Znogge

Grattis i efterskott till din son! Tänk vad åren har gått... Tror att någon av våra barn hade en liknande sparkdräkt!



Kram!

2012-04-08 @ 17:19:53
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ♥ Carina ♥

Grattis grattis till sonen i efterskott!

Oj vad du har varit flitig idag. En extra guldstjärna för bakningen som du tydligen inte alls gillar, om jag har förstått saken rätt, haha

Kram på dig!

2012-04-08 @ 17:27:42
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ett STOOORT grattis till honom!

Klart vi fattar att du inte glömt bort honom.

Hahaha..klart det var öl....jag menar..klart att det var det fina vädret som gjorde att det blev sådan fin rabattrensning;)

Men du.......skål!

Ja...det är ju helg!! :)

Kram!

2012-04-08 @ 17:42:35
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Grattis till sonen.

Och tänk att vi snart sitter där, i er välansade, välblåsta trädgård och dricker en välförtjänt kall öl, och tittar ut över ägorna.... ;)

(ja, sätter jag mej "frivilligt" på ett plan till Skåneland så tycker jag att jag är förtjänt av en kall öl!) ;)

Kram goaste du!

2012-04-08 @ 19:35:38
URL: http://Www.susannep.blogspot.com
Postat av: Diana

Du satsar på årets mamma igen... ;) ;)

Grattis i efterskott till sonen!

2012-04-09 @ 04:33:04
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Miss Juni

Hahaha, vilken rolig Super Mario bild!



Mannen får GÄRNA komma hit och leka lite oxå! Jag vill oxå ha en sådan där trädgårds-dammsugare, men det tycker Kenth är sååå onödigt!

Bah! Jag tycker det verkar huur praktiskt som helst!

Bara ut och dammsuga upp typ allt som inte ska va där. Klart!

Hade passat mej utmärkt!

Jag har inte gjort ett skit i trädgården. Mer än gött den. (idag)

Så ska du får se, att det blir 20 grader varmt i veckan som kommer, så vartenda grässtrå bränns bort! Oxå slipper vi klippa det på hela sommaren! =)

2012-04-09 @ 17:53:58
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0