Jag orkar inte...

...berätta just nu, men jag kan väl säga som såhär att - dagen idag blev INTE som jag hade planerat!
 
 
Jävla skitdag!
Idag, igår, i förrgår, de senaste månaderna!
Ja, ett riktigt JÄVLA SKITÅR är du 2012!
I alla fall den senare delen av det.
 
Jag vet att man ska leva i nuet, carpe FUCKING diem, och sån där skit, absolut.
Men just nu längtar jag bara framåt. Jag vill få lov att vända blad!
Starta ett nytt år. Ett, förhoppningsvis, bättre år!
 
Nu SKA jag ÄNTLIGEN bara vara!
 
Pyjamas på? - Check!
Rödtjut i glaset? - Check!
 
Resten skiter jag faktiskt i...
 
Ha en trevlig lördagskväll ni oxå!

Kommentarer
Postat av: Åse

Kram fina du ❤❤❤

2012-12-22 @ 20:09:31
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: moi

Du må ha en dålig dag, kanske t om ett dåligt liv just nu. Men tro mig det kommer att bli bättre, åtminstone liiite bättre.
Trots din sinnesstämning så må du tro att du gladde mig med din kommentar hos dottern. Puss på dig.
(amanackan har vi kört med ett tag - hon är för härlig den människan. Hon OCKSÅ!)

2012-12-22 @ 20:33:24
Postat av: moi

Dotterns, Amas och din blogg är de bloggar jag följer dagligen. Tyvärr är jag inte så bra på att kommentera här hos dig. Hittar sällan "de rätta orden". Men nytt år nya tag....

2012-12-22 @ 20:36:42
Postat av: Hörni

Det där carpe diem är lätt att säga för den som mår bra. Hoppas du får en bättre dag imorgon.
Kram

2012-12-22 @ 23:20:42
URL: http://horni.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0