Tävlingen är avgjord

Och det var banne mig INTE lätt att välja bland alla dessa UNDERBARA gissningar.
Förslagen på vad Afrodite har fått för upplevelse-present har inga gränser.
Det är ibland seriöst och sakligt och ibland fullständigt...makalöst!
Kreativiteten vet inga gränser!
Vilken fantasi ni har! :D
Ni är GALNA allihop! Som jag. Och det är väl därför som jag tycker så mycket om er...♥
 
Jag kan säga att den enväldiga domaren aka Afrodite själv, inte har haft ett lätt jobb med att välja ut en vinnare.
Nej, hon har haft det så svårt att det helt enkelt får bli mer än en vinnare.
Jag har bestämt att det blir vinnare i olika kategorier.
 
__________

En kategori är "de som inte har en blogg".
Här har vi en vinnare och det är...
 
A-L:
 
Här ser vi den atletiska, halvnakna chokladguden "Marabou" från Kakaoland, offra en blek Marsipanvarelse till chokladsolen.
 
Alltså detta svar är ju helt underbart! :)
Grattis till A-L - den underbara tjejen från samma håla som jag.
(Kommer ni ihåg storyn jag berättade om den underbara kvinnan som jag träffade vid Coops kyldisk?
Det är HON!)
 
__________
 
Nästa kategori är "de med skönast rim".
Och här har vi också en vinnare...
 
Krönikören:
 
Varning för hicka
när du dig vill slicka
Överallt smält choklad
gör hela kroppen glad!
En massage så brun och skön
passar bra till dig fagra mön
 
Det är ju så vackert. Så bildligt liksom...;)
 
__________
 
Den tredje kategorin kallar jag "de med snuskigast fantasi".
Och här har vi tre vinnare faktiskt.
 
En som vi "alla" känner som "den skånska prinsessan"...
...och hon har inte mindre än två bidrag!
 
Diana:
 
1: Chokladmassage är kvinnovärldens svar på "happy ending". Hunken masserar in en med choklad och sen... ja, man kan ju inte torka upp allt det goda med en handduk! Nej, här krävs det en tunga...
 
Ja, här får ni själva fanstisera vidare kring "happy endings" och vems tunga och...nä, jag ger mig inte ens in i diskussionen!
 
2: Att leva ensam är inte alltid så skoj
men tack vare tekniken kan det åtgärdas i ett hoj.
På mailorderhusbands.com finns ett utbud utan dess like
och nu är Tebogo 25 på väg till Svea rike.
Så varsågod och enjoy
din alldeles egna köpe chocolate toyboy!
 
Mamma Mia! ;)
 
Och den andra vinnaren i kategorin "de snuskiga" är...
 
Susan:
 
En uppsvälld biff insmord med choklad masserar sin svällande penis!!
 
Jisses, kvinna! Vilken fantasi! Eh, ja...ni får själva kolla på bilden igen och kolla vad ni tycker om Susans tolkning...Om ni kanske till och med ser det hon ser...;)
 
Och den tredje vinnaren med den snuskigaste fantasin är ingen mindre än norrländska...
 
Susanne:
 
Jag ser en mörk, mörk, väldigt muskulös man...som masserar någon/ något på en bänk.
Det jag ser är INTE du, utan en hmmmm... lem....en mörk, tjock sådan.
Sen vet man inte vad som händer sedan... ;) ;)
 
OMG, säger jag bara...:)
__________
 
Den fjärde kategorin är "de ivrigaste".
I denna kategori finns en vinnare. Och hon har varit så ivrig att hon nästan hotat mig! "Kom ihåg att svaret ska publiceras klockan 15.00 prick! Inte 15.01!" Jisses! ;)
 
Vinnaren i denna kategori är...
 
Åse:
 
M:et kan ju stå för McDonalds alltså det kan väl inte va så att Afrodite ska ligga på en bänk på Mc Donalds och stoppa i sig en burgare. Samtidigt som hon får massage av Arnold Schwarzenegger.
 
Yummy! Säger Afrodite. Burgare samtidigt med massage. Av Schwarzenegger! Jo, man tackar!
__________
 
Den femte och sista kategorin är "de nya bloggisarna".
Här har vi en vinnare.
Och detta är ingen mindre än den nya bloggisen...
 
Moi:
 
På Marabou jobbar en jättekille som hellre vill syssla med kött. Därför har han sökt jobb på McDonalds som massör. Han fick jobbet, och börjar i januari.Nu är du inbjuden 
 
__________
 
HAHA!
Underhållande?
Ja, det tycker jag.
Helt underbart!
 
Ps. Jag är glad att det faktiskt inte är jag som skapat materialet till detta inlägg.
Det klarade ni alldeles, alldeles själva! :)
 
Tack för allas er medverkan! ♥
 
Och GRATTIS till de 7 vinnarna!
Och vad vann de då?
 
ÄRAN! :)
 
Cyberapplåden kommer här...
 
*klapp,klapp,klapp*
 
PS. Eventuella klagomål på den enväldiga domarens beslut, kan skickas till Bloggöverstyrelsen...Moahahaha!

Kommentarer
Postat av: Diana

Alltså.... för typ första gången i mitt liv så ger jag mig på att rimma och så vinner jag inte bästa rimkategorin... Men men. JAG FICK EN LÄNK! Woho!

PS, du ska kanske berätta vad det rätta svaret är? Och vem som gissade rätt först... ;)

2012-12-29 @ 15:09:52
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Åse

Ha ha ha sanslöst roliga tolkningar, vi är visst lika galna hela högen. HURRA för oss och kram till dig !

2012-12-29 @ 15:10:18
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Diana

Sv: Varför vara nöjd med det man får när man alltid kan få mer? ;)

2012-12-29 @ 15:13:15
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Diana

Sv: Oki, du är ursäktad KG!

2012-12-29 @ 15:26:45
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: ♥ Carina ♥

Haha, vilka fantastiska svar! Jag stämmer in i cyberapplåden, klapp klapp klapp :D
Kram

2012-12-29 @ 16:08:29
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: A-L

H-vete ... nu rann gräddmjölken över på spisen!
JAG VANN!
Blev så till mig att jag glömde stöket i köket.
Bugar å bockar!
...Vinst i kategorin de som inte har blogg ... nästan sant!
Har haft en ... är vilande :-)
Tror att den svävar där ute än.
Om intresse finnes...läs på:
kamul.bloggsida.se
Nu måste jag rengöra spisen ...ditt fel Carina!
Kram!

2012-12-29 @ 16:17:39
Postat av: Sara

Grattis till vinnarna! :)

2012-12-29 @ 16:47:48
URL: http://jeune.webblogg.se
Postat av: Susanne P

Hahahaha! Jg tackar, tror jag...Att vinna med den snuskigaste fantasin kanske inte är något att sträva efter men....sån är jag! ;) ;)
Tack för en riktig rolig tävling! ;)

Kram

2012-12-29 @ 16:50:46
URL: http://Www.susannep.blogspot.se
Postat av: Ama de casa

Jag har redan skickat in en överklagan, men grattis ändå till "vinnarna" ;-)

2012-12-29 @ 17:02:09
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Diana

Sv: Men åh vad joppig du är! ;)
Koka blomkål. Låt den rinna av. Vispa den med elvisp. Vill du ha den extra slät pressa den igenom en sil. Tillsätt salt och vitpeppar, en klick smör. Eventuellt grädde eller mjölk för att få rätt konsistens. Ska vara lite lösare än potatismos.

2012-12-29 @ 17:21:18
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Znogge

Ha ha! Vilka härliga förslag säger jag som bara läste hälften av instruktionen. Nämligen svarade vad det var. Någon fyndighet tänkte jag inte alls på... Nåja, får trösta mig med en bit choklad ;-)

Kram och grattis till alla!

2012-12-29 @ 17:37:51
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: moi

Wow, grattis till alla vinnarna - inkl mig själv!? Hur gick det till? Men gud vad roliga/snuskig de andra var :)

2012-12-29 @ 17:42:30
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: ♥ Carina ♥

Sv: Ja jätte enformigt med ännu en nyår på jobbet. Börjar likna en trist tradition ju! :P

2012-12-29 @ 19:25:41
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Anonym

men gud jag visste ju inte att man skulle svara så där bra men det skulle jag nog inte kunnat ändå:) fniss vilka bra och tokiga. kramen

2012-12-29 @ 20:04:05
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Krönikören

Men oj vad roligt! Tackar för äran! sa jag och scrollade glatt neråt. Och började rodna så smått. Men jösses! Vad har du för läsare?! ;)

Ha en fin kväll!

2012-12-29 @ 20:49:04
URL: http://www.metrobloggen.se/antligenmandag
Postat av: Diana

Natti natti gums!

2012-12-30 @ 00:36:53
URL: http://www.decdia.blogg.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0