TGIF

Idag är det fredag, men det har ni väl inte missat...?! =)
Och ikväll ska jag och Mannen göra något som vi inte gjort på MYCKET länge.
Vi ska gå på BIO!
Förr var vi ofta på bio, men efterhand som det blivit så hutlöst dyrt och särskilt eftersom senaste "det begav sig" satt ett gäng "fjortisar" och sabbade hela föreställningen; snackade, tjoade, messade varandra, fnittrade...
Nej, det är inget konstigt med fnissande tonåringar - been there, done that liksom.
Snacka på bion - ja, självklart, men lite respekt får man väl ändå visa. Och man behöver ju inte föra ett samtal med den som sitter på vänsterflanken längst fram då man själv valt att sitta på högerflanken längst bak...?!
Usch, låter jag som en surtant nu...?! Gammal tillika...?!
Ja, kanske. Men jag tycker i alla fall att lite respekt får man visa.
Varför går man ens på bio om man inte har tänkt titta på filmen?
Är inte det ett lite dyrt nöje och utslängda pengar...?!
Äsch, jag lägger ner!

Hur som helst - jag ser fram emot kvällens event.
En liten öl på Möllan, en film på Entré och så en middag på...? Vet ej ännu faktiskt.
Kanske bäst att fatta ett beslut. Det är ju liksom fredag och kanske fler än jag och Mannen har planer för ett restaurangbesök...?!

Vad vi ska se?



Hoppla! Fel bild!



Sådärja! =)

Ha en najsig fredag! ♥


Kommentarer
Postat av: gunsan

Det kommer att bli en höjdarkväll för dig/er, gott att dricka go mat o en toppenfilm, tror jag i vilket fall;)).......om filmen alltså;))



kramizzzz

2012-02-17 @ 16:18:31
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: mickis

Hoppas ni får en mysig kväll :-)



Hamilton är nog bra & annars är det ju ögongodis iaf ;-)



Kram

2012-02-17 @ 16:29:58
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: ♥ Carina ♥

Ha en kanonkväll! Jag har hört gott om den filmen och vi har försökt få ihop en biokväll vi också, men inte lyckats. Jag hoppas vi hinner innan filmen slutar gå...

Det blir ju inte så ofta för jag kan också tycka att det är ganska dyrt med bio. Filmerna kommer ju på tv:n så småningom :)

Kram kram

2012-02-17 @ 19:06:21
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Camilla

Bio ja...det är mycket sällan vi går på bio.

Men i kväll ska...nä...det får du ju inte veta förrän i morgon ;)

Kram på dig!

2012-02-18 @ 09:10:49
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0