Trettondagen

Oj, vilken fantastisk middag vi bjöds på igår!
Mysigt och gott!



Sååå gott!



Och nu till något annat...
Felen med bilderna!

I min tanke när jag la upp den här bilden fanns bara det stora felet att en James Bond-film visades på TV:n och att jag då satt framför TV:n.
James Bond för mig är ett big NO, NO!
Gillar ikke!
Sen drog er fantasi iväg och visst, jag kan ju bara hålla med om att många fel finns...



Ljusen är otända - vilken dödssynd!
Varken ostbricka eller chips och dippa finns i sikte!
Glaset är bara halvfullt!
Och vad i hela friden gör äpplet där?!
Vin och tabletter är ingen bra kombo, jag vet...men nu råkar detta vara nicotinell-sugtabletter - är det ok då?!
JA! Jag är uppenbarligen vaken, vilket i sig ÄR en bedrift! =)

Och den som vinner cyberapplåden för den bäst formulerade gissningen är...



...Susanne!

"Nä, nu ser jag! Det var inte hockey på TVn!!
Men du; myspys med vin men UTAN tända ljus!!?? HALLÅ! Hur myspysigt blir det då!? Ja, jag bara undrar! Och sen så fattas det några personer i bild för att myspyset ska vara perfekt! Du får själv gissa vilka som fattas dej!"

KLAPPKLAPPKLAPP! :D

Helt underbar!
Och visst, Susanne, visst saknas det några härliga personer! Men det ska vi väl råda bot på om några månader va'...?! ;)

Sen var det ju den här...



...där ju, helt enkelt, HELA bilden är fel i inlägget överhuvudtaget.
Så enkelt var det. =)

Men den med den bästa motiveringen här är...



...Camilla! (Här med skit mellan tänderna och allt...*fniss*)

"Felet i denna bild är att du står i fel spegel. Du ska stå i en Norrländsk spegel!"

KLAPPKLAPPKLAPP! :D

Så sant som det var sagt!
Men även detta ska vi väl snart råda bot på va'...?! ;)

Grattis till er båda! ♥

God förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha...en får tacka!

Klart att vi ska råda bot på det.

SNART ska vi ses igen. Och jag lääääängtar SÅÅÅÅÅÅ!

Ååå...dessa färska kryddor. Dom fastnar ALLTID mellan tänderna på mig ;)

Kram!

2012-01-06 @ 11:54:10
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Ser kanon gott ut!! vilket får mig att fundera på vad jag ska "koka ihop" till middag idag?!

2012-01-06 @ 12:08:23
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Aforia/Lena

Halloj gumz,



Va vad det inte jag som vann? Visst blev väl det fel :=)Okej jag fattar, Grattis till tjejerna som vann.

Hoppas att du får en skön trettondag.

Kramis

2012-01-06 @ 13:47:08
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: mickis

hahahahaha

helt ok m nicotinell :-)

& jag kan bara instämma Bond e nonono



ha en gokväll!

Kram

2012-01-06 @ 20:43:50
URL: http://mermickis.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0