Andra chansen

För er som är schlager-allergiska - SLUTA LÄS! Önskar er en underbar söndag! ♥

*
*
*
*
*
*

Ni andra - Afrodites recensioner:

Lotta & Christer - jävla dåligt! GAH!!!

Top Catz - inte så bra. Glad, men nej, inte alls min smak.

Andreas Johnson - inte så bra. Vi har hört den förr. Kom igen! Ge oss något nytt!

Youngblood - kanske inte jävla bra, men helt ok.

Dynazty - jävla bra. Helt i min smak (en av mina många musiksmaker).

Flinken - en växande låt, men som inte alls passar i sammanhanget, enligt mig. Inte så bra alltså.

Timotei - jävla bra. Förvånansvärt bra faktiskt. Jag gillar även denna musikstil. Inte deras vanliga plingeliplongeliga dagispop, utan lite Nordman och lite Pontare. =)

Och jag är ledsen att säga det - men Sean Banan - jävla bra! =) Han bara glider rakt in i mitt ♥ Ingen musikstil som jag egentligen gillar, men en låt som sätter sig. Glad och sprallig. Schlagerstämning.

Jag har svårt att välja vilka två som mest förtjänade en andra chans, men helt klart Kingen. Och så tror jag att jag måste välja Timotei.

Men det kvittar ju vad jag tycker nu. Svenska folket har sagt sitt och skickar Top Cats och Flinken och jag säger bara - Inte så bra!








Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller med dig. Kingen var king.

Jäklar vilken bra text. Man blev riktigt glad av den....

Glad i min tingeling...fast jag inte har någon sådan ;)

Kram!

2012-03-04 @ 11:59:38
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Znogge

Jag tycker att rätt bidrag gick vidare men i finalen hoppas jag på Loreen!



Kram

2012-03-04 @ 12:42:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gun

Christer och Lotta åkte ut- jävla bra. ;D

Jag är ganska nöjd. Gillar Thorsten Flinks låt mer och mer och röstade på den i första omgången (hade iofs röstat på vem som helst som duellerade mot Christer och Lotta). Bryr mig inte så mycket vilken musikstil det är, bara jag gillar låten. :)

2012-03-04 @ 13:52:50
URL: http://horni.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0