Award!

 
 
Jag har fått en award av fina Åse. Med motiveringen - "för hon berör mig".
Åse är en härlig tjej från samma vackra Skåneland som jag.
Faktiskt har vi växt upp i samma lilla by i södra Skåne, men vi har aldrig "känt" varann på riktigt.
En annan gemensam nämnare är att våra mammor har jobbat tillsammans för typ 10-15 år sedan.
Ganska kul faktiskt. Världen är bra liten.
 
Jag är så glad att jag stött på dig i bloggvärlden, Åse, för du skriver fantastiskt och delar med dig av din vardag i såväl bild som text, på ett sätt som gör mig så varm!
Du berör mig med!
 
Jag gillar dig och din blogg helt enkelt!
 
Tack för awarden! ♥
 
Jag har faktiskt även fått samma award av goa Maria. Med motiveringen att hon följer min blogg i min "fight för att få vardagen att funka" efter min och pojkarnas ofattbara tragedi.
 
Jag "känner" inte Maria lika väl som jag "känner" Åse, men även du, Maria, verkar vara en go' och härlig tjej med en fin blogg! :)
 
Tack, fina Maria! Och tack för att du (och andra) "orkar med mig" i fighten! ♥
 
_________________________
 
Nu finns det ju, som alltid, en del förpliktelser i accepterandet av en award...
Och det är här som det blir lite svårt. Faktiskt.
 
Jag ska svara på 11 frågor...
Frågorna är intressanta och bra...men mina svar blir inte så intressanta hur jag än försöker.
Bara deprimerande. Just nu.
 
Och så ska jag skicka vidare till 11 andra bloggare. Som har mindre än 200 följare...Vem har det? Ikke den blekaste aning.
Jag ska välja att lyfta fram någon som har nåt extra och som jag vill ge extra uppmärksamhet...Svårt!
 
Det finns så många bloggar och bloggare där ute i cyberrymden!
Var och en, fantastisk. På sitt vis. Annars skulle jag inte följa dem...
 
Men jag skulle, som Åse, vilja hitta några nya att lyfta fram.
Och faktiskt är det ju hela syftet med awarden som ju heter "Liebster award - discover new blogs".
 
Och då kan jag ju inte länka till redan kända norrländskor, Skånes egna prinsessa, jämlika brassestolsälskare, lyxhemmafruar i fjärran land...osv. Ni fattar, va'?
För de känner ni ju alleredan till allihop...
Nä, jag vill lyfta fram några andra. Nya. Och jag vet inte vilka. Än.
 
(Hoppas att det är ok att jag återkommer i frågan, Åse...och Maria?)
 
Detta sammantaget, gör att jag spar den här awardens förpliktelser ett tag.
Kanske kan svaren på frågorna bli lite mer intressanta om en tid framöver.
Kanske har jag hittat NYA intressanta bloggar som jag vill länka till.
 
Än en gång - Tack Åse och Maria! ♥

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hur som helst så är awarden välförtjänt. Din blogg har alltid varit väldigt trevlig att läsa! Nu ser din tillvaro annorlunda ut men du skriver och du berör.

Kram

2012-11-26 @ 19:30:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Sus

Helt förståligt kan jag tycka!

Fick också en sån fin men har inte heller tagit tag i den fina utmärkelsen - ännu... sen så :)

Kraaaaaam

2012-11-26 @ 21:32:05
URL: http://blomtoken.blogg.se
Postat av: Susanne P

Det är alltid svårt att hitta några speciella att dela ut till men lite extra stolt blir man ju att man hamnade på topp-tio i din "kändislista"! ;)
Grattis till Awarden! Den är du verkligen värd.

Din blogg har alltid och kommer alltid att vara en av de bästa och en av dem som jag ALLTID läser varje dag.

Kram min goaste vän.

2012-11-26 @ 22:49:40
URL: http://www.susannep.blogspot.se
Postat av: Monica

Grattis till dina awards!
Kram, Monica

2012-11-26 @ 22:57:43
URL: http://tjernhus.blogg.se
Postat av: ♥ Carina ♥

Grattis till awarden! Den är du så värd!
Jag har precis gjort mina frågor klar för jag har också haft den äran att få den awarden. Men det är alltid lika svårt att välja ut nån att skicka den till så jag fuskade lite ;)
Godnatt kramen till dig!

2012-11-27 @ 00:19:53
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Diana

Va fan, ingen länk?

2012-11-27 @ 08:10:21
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Diana

Jaja, grattis till awarderna...

2012-11-27 @ 08:11:08
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Grattis till awarden! Fast jag fattar inte vilka du skriver sådär kryptiskt om... ;-)

2012-11-27 @ 09:09:09
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

sv: Ja? Om du inte länkar hur ska jag då veta vilka dom där kryptiska är? ;-)

2012-11-27 @ 09:32:10
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Åse

Du är så värd den , att du skulle skicka den vidare var inte det viktigaste för mig. Det viktigaste var att jag ville att just DU skulle ha den, jag har hängt här på din blogg långt innan den mörka hemska dagen utan att kommentera varför vet jag inte. Jag läser mellan raderna att du är en varm tjej, så glad för dina boyz och för mannen , Du delar med dig och du berör. En solig dag ses vi kanske live, vem vet. ( även om det nog inte blir på Ica i Skivarp ;-) kram från mig ❤

2012-11-27 @ 09:50:16
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0