Bloggpaus...

...tänker jag inte ta, men igår under kalaset då bara bestämde jag mig för att INTE tänka blogg.
 
Då kom näst äldsta sonen på sin mor med att försöka bloggskolka och fixade en bloggbild av "Kall(e) i ugn", tagen på sin mors kladdiga och halvätna tallrik...
 
 
Ja, det är mycket sås. Och det ska så vara. Eftersom den är så jädra god! :)
 
Här slevar hon, helt ovetande om att hon blir förevigad, in, moren...
 
 
Och här vet hon om att hon ska hamna på bild och "sitter fint"...
 
 
Och här är resten av gänget...
 
 
 
Sen blev det lite bollek på däcket...
(Och ja, även jag var med, men fastnade inte i bild...vilket nog var lika bra...)
 
 
Och sist, när det bara var två söner kvar och syrran och hennes son, ja, då började de här två ynglingarna att värma upp för att gå på fest, höjde musiken och började dansa på däcket.
Och syrran och jag var inte sena att hänga på...
Men nä, inga bildbevis finns på detta. Tack och lov kanske.
Men härligt var det.
Frigörande på något vis.
 
Sen satt vi och snackade, syrran och jag. Ända fram på småtimmarna. Härligt, mysigt, gråtigt och behövligt.
Klockan fyra kom de båda ynglingarna hem från sitt partande. Då låg jag och syrran i varsin del av soffan och sov...
Bildbevis på det?
Nope, skulle inte tro det va'...! :)
 
En riktigt bra kväll blev det med nära och kära!
Tack för det allihop! ♥
 
Jag fick en för tidig morsdagspresent och födelsedagspresent av äldsta sonen och hans flickvän.
En tavla som han själv har skapat i ett datorprogram.
Bara sååå fin!
 
 
Tack Fille och Emma, älskade ungar! ♥

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken härlig kväll det blev på alla vis! Synd bara på den uteblivna soffbilden bara ;-) Men en annan gång...

Ha en fin mors dag!
Kram

2013-05-26 @ 10:12:51
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Så underbart! Fast jag saknar verkligen vissa bilder... ;-)

2013-05-26 @ 12:13:22
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Åse

Vilket härligt firande, mysigt. Kram till dig

2013-05-26 @ 16:17:47
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Monica

Det är väl klart att det är mycket sås - vi är väl i Skåne...
Mysigt med kalas för hela familjen, precis som vi hade, även om vårt kalas slutade lite tidigare än ert!
Kram, Monica

2013-05-26 @ 19:33:51
URL: http://tjernhus.blogg.se
Postat av: Decdia

Hrm.
Jag gillar fotona som du har i bloggen.
Men...
...
Det är rätt taskigt att berätta om sånt man inte får se. Skärpning, mer bilder tack!

2013-05-26 @ 20:06:52
URL: http://decdia.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0