Jag ska vara...

...helt ärlig.
Jag varken orkar skriva egna inlägg eller läsa andra bloggar.
Faktiskt.
 
Visst, jag flanerar in till vissa. Favoriter och andra. Och skumläser. Orkar inte svara.
Jag vet inte varför.
Men det känns lite som om luften har gått ur mig.
 
Denna helg ska jag verkligen bara vara.
Jag har INGENTING, what so ever, inplanerat.
Och det känns så gött!
Det finns faktiskt en risk/chans att jag inte ens kommer att lämna pyjamasen. På hela helgen!
 
Och jag har börjat bra. Jag har sovit (alldeles för länge) och jag har skrotat runt i jamisen (alldeles för länge), men det var bara så skönt!
 
Nui börjar det bli dags att ta itu med resten av helgen.
Och jag vet inte vad det blir.
Mer än att den kommer att fortsätta att gå i avkopplingens tecken.
Kanske fota lite. Och prova mitt nya stativ.
Kanske promenera lite. Till kyrkogården i alla fall.
Kanske börja läsa en av de där böckerna som fortfarande ligger olästa.
 
Kanske BARA VARA. ♥
 
Ha en fin helg alla kära mänskor!
 
 

Kommentarer
Postat av: Laila

Det låter som en utmärkt idé att bara vara och kanske behålla pyjamasen på hela helgen. Det är som om all ork och energi försvinner i novembermörkret. Jag brukar kika in här på din blogg rätt ofta och kommer att sakna dina inlägg. Men jag förstår om du behöver ta paus. Ha en fin helg nu och ta hand om dig. Kram

2013-11-16 @ 12:13:32
Postat av: Åse

Kära vän , ta den tid du behöver , att skrota runt och bara ta dagen som den kommer är nog så viktigt både gör kroppen och knoppen. Var rädd om dig. Kram från mig 💜

2013-11-16 @ 14:04:32
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: moi

Bara vara är inte att förakta!
Bara vara i pyjamas, i soffan, i läshörnan,
i sängen, vid havet, vid graven.
Ibland behöver vi bara vara - och då ska vi
BARA VARA!

Vi hörs snart igen goding!
Puss o kram så länge!

2013-11-16 @ 15:30:41
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Znogge

Att bara vara är verkligen inte att förakta. Önskar bara att jag var bättre på det...

Ha en go helg i jamisen och fortsätt skrotandet!

Kram

2013-11-16 @ 17:47:52
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

"Bara vara", det låter som du behöver det! Ha det skönt och stor KRAM!

2013-11-17 @ 09:45:14
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Hörni!

Hoppas hela helgen blev så lugn och skön som du ville. Kram

2013-11-21 @ 19:04:06
URL: http://horni.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0