Ett (av många) opublicerade inlägg...

...hittade jag i arkivet.
Och jag tyckte att det var värt att publicera.
Även om jag inte varit hemma från jobbet idag eller faktiskt på flera veckor nu...
 
Inlägget löd som följer:
 
En bra vecka.
Veckan inleddes lite skakigt.
Jag sov inte en blund mellan söndag och måndag, vilket resulterade i en frånvarodag från jobbet på måndagen.
 
Sen har veckan blivit bättre. Faktiskt.
Jag har haft en bra vecka med mig själv, familjen, arbetskollegorna och mina deltagare.
De har, på olika sätt, hjälpt till att fylla mig med välbehövlig energi.
För detta är jag dem alla evigt tacksam!
 
När man, som jag, vacklar runt i tillvaron på jävligt skakiga ben, med en identitetskris från hell och med en självkänsla så frånvarande så att den nästan är obefintlig, är det skönt att ha människor kring sig som kan hjälpa till att fylla på med energi.
 
Igen - jag är så privilegierad!
Och tacksam!
 
TACK alla fina människor! ♥

Kommentarer
Postat av: Znogge

Sakta men säkert. Ett steg i taget...

Kram och god morgon. Hoppas din tisdag blir fin!

2013-10-15 @ 06:51:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: moi

Det var ett inlägg som var väl värt att publicera.
Hoppas och vill vara en av dem som "fyller dig".
I vilket fall ska du ha tack för att du finns!
Kram!

2013-10-15 @ 07:38:39
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: camilla

Du har fina människor runt om dig för att du själv är så fin. Tänk på det!
Kram!

2013-10-15 @ 08:03:03
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0