Vissen...

...och fissen känner jag mig idag.
Och med en "kroppstemperaturmätare" som är alldeles fucked up!
Vi pratar alltså "flickbrus de luxe"!!!
Av med sjal, på med sjal, av med tröja, på med tröja...ja, ni fattar va?
 
Stressad känner jag mig.
Julstress.
Oxå de luxe.
 
Tre klappar är inköpta.
Och jag jobbar ända till den 22 december.
 
Tomtarna då?
De är fortfarande nerpackade och har inte alls krupit upp ur vrårna som det så vackert sjungs.
 
Äh, vad faen!
Det blir jul ändå!
 
Jag vill packa!
Jag vill flytta!
Nu!
 
Nä, jag lägger ner. 
Hade ändå inget intressant att säga.
Tydligen.
 
Jodåsåattehhh! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Har du hittat ny bostad än eller är det bara i planeringsstadiet?

Kram

2015-12-21 @ 14:44:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Hoppas temperaturen har hejdat sig och att du är klar med allt så att du kan fira jul i lugn och ro nu.

Kram och God Jul! :-)

2015-12-24 @ 08:55:33
URL: http://amacasa.wordpress.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0