Insomnia de luxe

 
Efter att endast vara inne på tredje arbetsveckan efter juluppehållet, känner jag (redan) att jag är redo för semester!
Jag är helt slut!
Det blir en lååång vårtermin, hörrni!
 
Sen är jag även inne i nåt annat.
Som jag tydligen bearbetar nattetid.
Vilket gör att jag har väldigt svårt att få ro.
Om jag alls får ro...
Så det är kanske inte så konstigt att jag känner mig lite...sådär...
 
Mardrömmarna avlöser varandra nattetid, jag somnar, vaknar, somnar och vaknar.
Alldeles kallsvettig.
Och när det väl är dags att stiga upp för att gå till jobbet är jag alldeles gråtfärdig.
 
Nåväl.
Det ordnar väl upp sig. 
 
För övrigt då?
 
JO!
Jag längtar tills den 5 februari!
Då åker jag nämligen till Norrland!
Då får jag äntligen TRÄFFA "Norrland" igen! :)
Och så ska jag fira yngste sonens födelsedag på lördagen. <3
Förhoppningsvis tillsammans med de tre andra familjerna däruppe. 
 
Låt dessa två veckor gå snabbt som fasen så att jag kan få komma iväg!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Efter ett par veckor på jobbet är man mer eller mindre slut men då måste det kännas härligt att ha en resa norrut att se fram emot!

Kram

2015-01-22 @ 05:58:11
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

Snart så...snart är du uppe hos oss igen. Lääängtar!!!
Kram!

2015-01-23 @ 08:11:33
URL: http://cammo69.blogspot.se
Postat av: Monika

Välkommen till Norrland här finns inga förvirrade glömska "hens".....bara en - och hon sitter här :/
kram

2015-01-28 @ 13:36:40
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0