Mardrömmar...

...har jag ibland lite från och till och i natt var det tydligen dags. 
Först hade jag jävligt svårt att somna och när jag hade sovit en knapp timme blev jag bryskt väckt.
2:04 ropade någon mitt namn och jag vaknade med ett ryck!
Problemet var bara att ingen var där. 
Och ändå hörde jag det så tydligt...
Behöver jag säga att natten sedan var ganska körd?!
Jag somnade till eller snarare slumrade. 
För att nästan genast väckas av en ny mardröm.
Drömmarna handlade om barnen och känslan av att någon behövede min hjälp men jag var oförmögen att hjälpa dem och jobbet, där det mest handlade om att ingen plötsligt visste vem jag var och tittade på mig som om jag var något som katten släpat in. 
I en tredje dröm bad någon mig fara åt helvete. 
Så njaeä, sådär inihelskottas mycket positiv energi gick ikke att frambringa denna arla morron då det var dags att sticka till jobbet. 
Och nu sitter jag nästan och somnar över datorn. 
 
Men vet ni VAD?!?!?!
 
I morron SLIPPER jag att jobba kväll!
Alla lärare har fortbildning hela dagen och kvällsundervisningen utgår därför. 
Wihooo! :D
 
Dags att rätta de sista texterna!
Sen blir det banne mig till att flexa ut en stund tidigare idag!

Kommentarer
Postat av: znogge

Att vakna så mitt i natten är verkligen rena mardrömmen. Jag förstår att du hade svårt att komma till ro därefter. Kanske det orsakade övriga drömmar...

Kram

2015-11-12 @ 10:43:16
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0