Awards på rad...

...och jag blir alldeles tårögd av dessa fina utmärkelser...!
Tänk att det finns så många goa vänner ute i bloggvärlden!
Tack för att ni finns och berikar!

Den första awarden fick jag för ett par veckor sen och har inte hunnit "ta hand om den" än...sorgligt men sant!
Icke desto mindre uppskattad för det!
Tack goa, underbara Annette för denna! =)



Nästa award kom från Lotta och faktiskt samma från Anne!
Tack godingar, de gjorde mig verkligen jätteglad och stolt! =)



Ytterligare en från Anne faktiskt!
Tack tjejen! =)



Tack mina goa bloggvänner för dessa utmärkelser!
Jag är sååå glaaad!

Jag skickar naturligtvis dessa direkt i retur till er alla tre, eftersom era bloggar är precis så underbara, läckra, mysiga, fantastiska och personliga som dessa awards säger! =)
Puss & Kram till er alla tre!

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis goa vännen, dessa är absolut välförtjänta. Tur att andra runt om i bloggvärlden har förstått vilken speciell kvinna och vän du är.

Kramis

2009-04-06 @ 21:31:31
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo tack. Helgen har vatt supermed detta vårväder.... hoppas du med haft det bra. Vad kul att du fått utmärkelser... verkar som du har en hel del läsare....kram

2009-04-06 @ 21:31:53
Postat av: mia

Härligt med awards =) ett stort grattis jättekul ;)..



Ha en fin fin tisdag..Kramar Mia

2009-04-06 @ 21:43:12
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Nastasia

Och tänk - Du är VÄRD varenda en av dem! =D

GRATTIS Du go´a Quinna! ♥



Kram på Dig!

2009-04-06 @ 22:34:56
URL: http://nastasia-nastasia.blogspot.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0