Gooodmooorning bloooooggisar!

Ja, alltså ni tror väl inte att jag är klok och det är det ingen här hemma heller som tror!
Jag är nämligen aningen speedad!
Speedad som i bemärkelsen övertrött med stort Ö!
Ni kommer inte att ro era öron när jag säger detta, men det är dagens sanning!
Jag har INTE sovit EN blund på HELA natten!
Har suttit och läst och knackat dator, läst och knackat dator hela natten lååång.
Medan andra har snarkat och sovit hur gott som helst.
Fast det har varit ganska mysigt faktiskt.
Ja, förutom de stunder då jag fullständigt höll på att gripas av panik, då jag kände att allt var hopplöst, att jag aldrig skulle få ihop det.
Det får jag inte heller riktigt.
Men jag är snart så nöjd som jag kan bli.
Jag var ju så totalt och hopplöst efter redan från början, eftersom mitt immunförsvar valde att klappa ihop så att jag blev mottaglig för en äcklig "basselusk", som fördärvade hela veckan för mig.
Kom inte och rubba mina cirklar på det viset liksom!
Nu är jag i det tillståndet (säkerligen för att jag är så j*a trött och utmattad) att jag är totally blind för min egen text.
Jag ser inte längre vad det står.
Det är som jag skrivit hela tentan på ett annat språk.
 ´Det är nu texten skulle behöva vila sig i ett par dagar.
Ja, och jag med för den delen!
Men nu hinnes ikke detta med.
Deadline är alldeles strax.
Eller ja, om tre timmar.
Det är nu någon annan skulle behöva läsa den.
Äh, jag skiter i det nu.
Får väl bli sågad då då, på torsdag, när det är opponering.
När man ska sitta med kniven på strupen och försvara skiten!
GAH!
Nämen jisses, vad jag babblar!
Kvalificerat bull-shit!
Har ni ens läst ända hit så - grattis!
Vilken bedrift!
Hörrni, ha en underbar måndag och gör inget som jag inte skulle ha gjort...eller nåt!
Tjingeling!



En liten ros till alla er som står ut med mitt babbel!  =)
Kram!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0