Jisses!

Vad jag är mätt!
Här har det mumsats hela dagen och hela kvällen förstår ni!
Och firats!
Sonen blev nöjd!
Ska få åka till Ikea för inhandling utav nya datamöbler!
Mamman är oxå nöjd, dels för att sonen är nöjd och dels för att tentan är inlämnad, vilket innebär att mamman kan ta ledigt i morron, tillsammans med den övriga familjen!
Inte fy skam! =)
Nu är verkligen denna mamman aptrött!
Jag inser min begränsning, tar mitt förnuft till fånga, kastar in handduken och slänger mig på min rosenbladsklädda säng och drömmer söta drömmar.
(haha...om sanningen ska fram så är min säng obäddad)


Kommentarer
Postat av: lallis

Det låter som en bra dag:)

Kram Lallis

2009-04-07 @ 23:45:58
URL: http://knasigamamman.blogspot,com
Postat av: Znogge

Skönt att tentan är inlämnad nu. Kanske kan du få lite påskledigt då?!

Kram och god morgon!

2009-04-08 @ 06:51:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Veiken

Det låter som en finfin dag! Vad bra när alla är nöjda samtidigt!;).....

Postat av: mia

Åhh hoppas du har sovit gott så =)



Tack så mycket vi kommer nog ha det riktigt skoj i skåneland haha får man fråga vart i skåne du bor?



Japp nu tar även bloggen lite långledig skratt måste få en chans att vila upp sig ju hahaha



Du får ha en kanon skön ledig dag idag & en kanon bra påsk =)



Skönt att veta att ni finns kvar här när jag kommer hem =)



ta hand om dig..Bamse kram =)

2009-04-08 @ 10:17:13
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Anna

Halloj!

Inte blev det någon sol här idag, fast jag bad så snällt igår kväll... :)

...och nä du, försent är det ALDRIG!! ;)

Jag är nog lite bakvänd när det gäller det där med träning och bikiniformen, för jag har hellre ett par kilo för mycket än för lite och jag tränar för att KNOPPEN ska må bra och att sedan kroppen kommer i form, ser jag som en bonus (samtidigt som jag tycker det är vansinnigt roligt att se vad man kan göra med den genom att testa olika vinklar osv... Ja, jag VET att jag e lite skum..)

Kram kram!

2009-04-08 @ 11:23:59
URL: http://miranna.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0