Snälla, snälla, snälla...

...SVT!
Gör aldrig om detta!
Jag är en sann Så ska det låta-entusiast!
Programmet är underbart och gör mig verkligen GLAD!
Vanligtvis.
Men inte idag!
Till saken hör att jag är en mycket tolerant person.
Med ett brett register vad gäller musikstilar och musiksmak.
Men även jag har en gräns.
Den går vid Ugglas!
Nä!
Inte Magnus Uggla, honom älskar jag!
Men Caroline af Ugglas!
Jag kan inte!
Det går inte!
Inte kan det vara meningen att man ska avnjuta ett av sina favoritprogram med pekfingrarna i öronen
och en tidning för ansiktet!
Då är det nåt som är fel!
Men jag kunde inte.
Varken se eller höra detta, förlåt, Skrälle!
jag kan inte hitta en bättre benämning just nu.
Jag har just blivit berövad en underbar fredagkväll!
Men vet ni vad det bästa är?!
Den kan bara bli bättre!
=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller helt med dig.

Hon är så...?

MYCKET!

Hon 'r så mycket hela jävla tiden!

I valet älska eller hata blir det hata. Eller iaf avsky.

Kram

2009-04-24 @ 22:41:38
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Helen

vad skönt att jag slapp höra det då.

Kram

2009-04-24 @ 23:11:01
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vågar knappt inte säga det men jag älskar "Snälla, snälla"! Sedan kan hon vara lite väl intensiv men...

Hoppas du kommit över det värsta och att lördagen blir soligt härlig!

Kram

2009-04-25 @ 11:50:36
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Tösasnodden

Jag är också en sann Så ska det låta- entusiast och jag gillar Ugglas! Alla grupper ska väl få sin dos, är det någon jag inte gillar, kollar jag inte. enkelt, eller hur?!

2009-04-25 @ 18:57:58
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/
Postat av: Annette

Halloj där Gumman!!



Äntligen är jag tillbaka och ska försöka läsa i kapp men tror jag ger upp och börjar här och nu i stället. Blir så otroligt mkt man ska kolla så man blir kring kring i kolan totalt ju.



Åh shit majbritt vilken tur jag slocknade tidigt i fredags då.. Blir ärligt talat förbannad när jag ser henne.. Inte mycket som får mig arg men hon lyckas dra igång någon känsla i mig som jag inte alls vill ha och det är krypande under huden. Kan inte för mitt liv förstå vad alla svenskar avgudar på den där människan. Ja ja tur jag missade programmet för en gång skull haha



Så det är hårdpluggande som gäller nu. Ska verkligen hålla tummarna stenhårt och jag tvekar inte på att du klarar det!! För är det något jag märkt så är det att fröken har huvudet på skaft;)



Hoppas du får en fin söndag trots allt.



Kram i massvis

2009-04-26 @ 10:00:54
URL: http://arom.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0