Utmaning!

Jag har fått en lite kulig utmaning från en minst lika kulig tjej - Anne!
Man har aldrig en trist stund när man väljer att slå sig ner i hennes soffa och kika in i hennes hjärna!
Man känner sig helt enkelt som hemma! =)

Utmaningen går ut på att besvara frågorna nedan, utmana utvalda bloggare samt lämna en kommentar hos dem, tala om att de blivit utmanade och berätta för den som utmanade dig att du gjort utmaningen. Kul sätt att lära känna sina blogg-vänner lite mer!


Håll i hatten! Here we go!


Vilken mat äter du ofta?
Pasta med pasta och ibland även lite pasta till. Nä, jag äter det mesta, utom lever och annan inälvsmat. Det äter man inte, eftersom det i min värld inte räknas till mat! (Förlåt till alla er som älskar lever, för jag vet ju att ni finns! La Man exempelvis!) Men jag älskar verkligen pasta. Eller det kanske jag sa...?
Under sommartid blir det en massa grillat med goda tillbehör. I den grad att familjen till slut håller på att storkna! =)

När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag är den typen som alltid erbjuder mig att hjälpa till och faktiskt menar det. Det handlar främst om att jag kommer ihåg hur tråkigt det är när jag själv står där med skiten och ingen hjälper till...=(
Sen blir jag verkligen inte ledsen den gången värdinnan avböjer hjälpen. Det tas tacksamt emot! Ofta och mycket! =)


Var sitter du helst när du bloggar?

Helst sitter jag i tv-soffan med min egna lappis i knät. Med tv:n igång och beroende på humör, antingen en kopp kaffe eller ett glas vin framför mig. Om jag sitter vid familjens dator har jag inget val. Då blir det "kontoret" i en datastol á la datastol. Obekvämt och j**ligt är det!

Köper du trisslotter ofta?
"Plötsligt händer det"! Det har jag hört och det säger de i tv-reklamen. Men inte f*n händer det mig!
Va? Jaha, man måste köpa lotter för att vinna något. Det är det ingen som sagt! Och inte får de ljuga eller undanhålla fakta i reklam?! Eller har jag missförstått det med?!

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Som den måttligt beresta personen jag är måste jag nog säga Alanya i Turkiet! Finns några få ytterligare alternativ, men nä, det får bli Alanya. Annars var det ju himla fint i Rhodos stad...i gamla stan...eller i Sunny Beach...mmm! 
Ja, ni hör ju själva hur bevandrad jag är! Icke desto mindre nöjd ändå! =)


Vilken TV kanal tittar du mest på?

Ohhh, den var svår! Då ska man ju ha koll på var ens favvisprogram visas! Och det begär ni av mig! Ok, få se nu.
DH går på 5:an, Simon & Tomas på 3:an, Robinson på 4:an...Japp, där har ni dem! 3, 4, 5, för att ta dem i nummerordning så att det blir lite lättare för er! =)

Jaha, det var dagens dos av Afrodite-facts! Väl mött! =)
Och nu ska man utmana oxå...kan jag få återkomma senare idag?
Jag har för böveln en tenta att skicka in!


Kommentarer
Postat av: anne

Jaha, du gjorde detta i en tentapaus!?!?!?! Hahahaaa, vad gör man inte för att slippa ifrån sånt?



Berest eller inte, du har favoritplatser. Någonstans allra högst på min lista är Sandhammaren, iof är det närmare 60 mil hemifrån mig, men ändå inom landets gränser och jag älskar det!

2009-04-27 @ 21:45:05
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0