Dagen D - kom, gick, segrade...

Tentan är inlämnad, nya kursen är inledd - nog om det!

Jag har fått tillbaka mitt liv and I love it! =)
Dagen går i kärlekens tecken - med min härliga familj
(tyvärr är mannen iväg på jobb igen,
men med alla härliga killar iaf - Me like!)
Ja, även den äldsta sonen kommer hem faktiskt =)
Ska bara softa, njuta, slappa, zappa, ja, allt det där goa
som inte funnits den senaste veckan...=)
Hoppas att ni oxå får en härlig eftermiddag och kväll!
Det kommer jag att ha!
Vad ska ni göra denna måndagskväll förresten?
Kanske ses vi senare?!
Kramizar

Ps. Gör som jag idag:


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack!!!! Blir sååå glad att du diggar min blogg..

Hoppas du får en skön kväll med dina boys..

kram

2009-02-02 @ 18:54:36
URL: http://jeanettelovespaul.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0