PUH! =)

Efter en hektisk men härlig dag är jag nu hemma igen. Sitter i soffan med lappisen i knät, sneglandes på Efterlyst. Ska snart iväg och hämta hem söner; en som är hos flickvännen och en som är hos en kompis...Sen ska jag bara fortsätta mysa. Vill knappt gå och lägga mig, vill inte att denna härliga dag ska ta slut. =)

Dagen har som sagt varit hektisk. Men jag fick ihop den =) Förmiddagen löpte ganska lugnt, eftermiddagens "föreläsning" kommer jag inte ens att kommentera...Det är inte ens värt det! Men sen började det roliga...=)
Ludwig, som skulle ha blivit hämtad vid Centralen, kom istället bort till Orkanen. Fikade lite i cafeterian, sen tog vi hissen upp till biblioteket, bara för att jag ville visa honom det...Man kan inte ha varit i Orkanen utan att ha sett detta underbara bibliotek!
Vidare sen till Mobilia (faktiskt...har inte varit där på skitlänge...föredrar Nova Lund) och lyckades faktisk shoppa lite kläder till honom...=)
Hämtade Fille och Emma, handlade. Sen lagade vi alla fyra mat tillsammans - najs! - Flygande Jakob blev det - skitgott!
Tack för idag Emma och Fille och välkomna på lördag (då vi ska fira en viss 14-åring)!
Återkommer sen igen, måste köra iväg nu! =)

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0