Tjolahej, Tjolahopp

Ahhhh! Så! Nu ska jag bara ta kaffekoppen, tidningen och lite recept med mig in i soffan och bara njuta!
Fan va NAJS!

Men vänta, tänkte ju stanna lite i den där egofällan en stund...Tänkte ni skulle få se när jag är i några av "mina riktiga element"! Lite egobilder, vad sägs om de?



Här trivs jag! Jag formligen älskar att prata i telefon, kan bli riktiga maraton av det med...



Och här! I baren med en kall öl...Me like!

En till, sen får ni resten en annan dag...=)



Åhhh, i solen, på nya terassen och dessutom iförd ett av favoritplaggen - jamisen!

Det har väl inte undgått någon att jag ÄLSKAR sol & värme?!

Kom på att jag missade mitt absolut mest riktiga och viktiga jag - 
i den roll jag passar allra bäst och den allra mest meningsfulla...
Det fantastiska i att vara...



...MAMMA till dessa fyra godingar!
Ser att jag skulle behöva ta lite nya bilder, med bättre skärpa,
så att ni riktigt får se mina killar!
De är dock inte lika lätta att fånga i bild längre...
Den gamla linluslustan har falnat något med åldern...=)
Men - de e fortfarande mina fyra, härliga darlingar!

Håll tillgodo!
NU - över till soffan!

Kommentarer
Postat av: y

Stora söta pojkar men GE mig en SAAX! hehe

2009-01-12 @ 14:19:26
URL: http://yaldas.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0