Hmmm...

...inte mycket (inget alls) pluggande här idag inte! Ajajaj, inte bra alls! Fy på mig!
Men attans vilken mysig dag jag har haft!
Har suttit och fikat och babbelbubblat med syrran hela eftermiddagen! Mys!
Mycket trevligare än att plugga! Rekommenderas varmt för den som vill komma efter i läsning...;)
Shit the same, känner jag idag, men säkert inte i morron, då det åter är dags för examination!
Men igen...I morron e en annan dag!

Familjen, som mitt i veckan består av mig och tre söner, har intagit lite rester efter helgens olika maträtter. Jättetrist, men måste ju ätas upp. Och jag verkar ju inte direkt bli bättre på att planera portionerna här hemma...
Kvällen har just börjat och jag är ute på en liten bloggpromenad, vilket alltid är lika trevligt! =)

Jag läser på många bloggar att "man ska följa varandra på bloglovin'...och nu känner jag mig störtdum, men jag vet faen inte riktigt vad detta innebär. Jag har dock varit inne på bloglovin' och registrerat mig, klickat i en del bloggar bara för att prova, se vad som hände...sen fanns det nån flik där man skulle "ta kontroll över sin blogg"...ok, tänkte jag...klart jag ska...haha...har verkligen ingen aning om vad jag sysslar med! Sen skulle jag lägga in en länk i ett inlägg, vilket jag nu gör. Vad gör man sen liksom? F'låt en oteknisk och förvirrad typ som jag...=) Någon som på ett enkelt sätt kan förklara för mig?

Nu ska jag slå mig ner i soffan, fortsätta min blog-walk och samtidigt slå ett litet getöga in i televisionsapparaten. Några favvisprogram lär ju rulla upp så småningom...ja, ni vet Halv åtta, Simon & Tomas Nytt läge...som vanligt en måndag helt enkelt! =)

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som om du prioriterat rätt med tanke på hur du kände dig igår.

Dagen med din syster har säkert gett dig ny styrka.

Förhoppningsvis har du läst och lyssnat så mycket innan att examinationen ändå kommer gå bra.

Jag ska klicka och följa ig på bloglovin.

Du kan ju göra detsamma om du vill.

Jag har en lite plusknapp på min sida...

För mig blir det "Spårlöst" i kväll.

Skönt att fälla några tårar.

Kram

2009-03-23 @ 18:49:40
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Helen

Hejsan. Vad roligt att du hittade in till min blogg för då hittade ju jag in till din. Du har en mycket trevlig sida med snyggt teckensnitt. Klart man hellre tar en fika med syrran ärn sitter och pluggar.

Ha det bra och kika gärna förbi flera gånger. Kram

2009-03-23 @ 19:03:56
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: annica

tackar, det e alltid kul med andra som har många barn!!!

ja lägger till dig via bloglovin.

kram

2009-03-23 @ 20:09:54
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska man ta kontroll över sin blogg!?! Jag vet inte vad det är...Blovlovin har jag däremot klurat ut och håller som bäst med att förstå mig på bloggtoppen...eller om det hette något annat...



Du fixar pluggandet även om du bablar bort en dag, du anpassar dig och är mycket mer effektiv med den tid du sen har til förfågande.



Skönt att du är litet piggare! :)

2009-03-23 @ 20:21:24
Postat av: Mamma Melissa

Bloglovin samlar alla dina favvisbloggar på ett ställe -då kan du nå alla bloggarna ifrån en adress istället för att hoppa runt...



Att prenumerera på en blogg gör att du får de senaste inläggen, från den blogg du prenumererar på, samlade på ditt konto.



Jag läser sällan bloggar via bloglovin, men brukar klicka i för att visa att jag uppskattar en viss blogg -så jag kommer att klicka i din;.)

2009-03-23 @ 21:18:09
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Helen

Ha ha skulle bara meddela att du just vunnit en obstinat 4 åring.

2009-03-23 @ 21:28:40
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi!

Jag vet inte om du klurat ut hur man prenumererar ännu, men helt plötsligt hade jag 17 prenumeranter på min blogg... :)

Jag har prenumererat på din blogg (fasen,kan dom inte komma på ett mer lättstavat ord) länge och om du vill lägga in ikoner och dina AWARDS som du fått på din sida, så tjoa till, så hjälper jag dej...

Kramiz!

2009-03-23 @ 21:53:00
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Paula

Oh vad mysigt med bubblor.... jag ska på spa i april...

Tackar , skönt att äntligen ta tag i vikten... o denna gång e jag laddad.

Trevlig kväll

kram

2009-03-23 @ 22:17:07
URL: http://gullfubbick.blogg.se/
Postat av: Anna

Om du "tar kontroll" över din blogg, så skapas det koder som du sedan kan klistra in på din blogg och då får du en ikon där det står hur många prenumeranter du har eller en så'n där blåvit där det står Följ min blog med Bloglovin'...

Min har tre röda läppar på, för jag har gjort om min själv, för att få den att stämma med färgerna på min blogg...

Om du "har kontrollen" över bloggen, så kan du dessutom uppdatera din bild på Bloglovin om du t ex byter header...

Jag vet... Det är en jädra djungel i bloggvärlden, men man lär sej så småningom.. Jag lär mej fortfarande, men jag är bara så funtad att jag MÅSTE förstå mej på allt... (hehe)

Om du vill maila mej direkt så har jag en lite knapp i min meny, som tar dej direkt till min e-mail...

Kan vara lättare att förklara där och fråga, så blir det inte några maratonkommentarer... ;)

Kramiz!!

2009-03-23 @ 22:46:35
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: ia

Gud va mysigt att sitta & fika & babbelbubbla med systeryster en hel dag!

Min syster bor på Sicilien så så mycket fika & babbelbubbel blir det tyvärr inte för oss...snyft.

Är oxå helt nollad på det här med bloggen så då är vi ivarje fall två :)

Tack för rolig & intressant läsning.

Kram

ia

2009-03-24 @ 01:26:16
URL: http://irin.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0