Natt, svart och jävligt tyst

Helt svart är här i huset, förutom datons sken. Helt tyst oxå, förutom kaninens försynta tassande över golvet, letandes efter en godisbit. Jag tror snart att min hjärna sprängs! Kan den bli överhettad tro? Känns så i alla fall. Och jag som har ett par timmars arbete till...hur ska det gå?!

Ska nog faktiskt gå och intaga lite ny energi i form av en liten nattmacka, i ett desperat försök att få de två celler som finns till förfogande att i alla fall försöka samarbeta. Jag tycker inte att det skulle vara för mycket begärt att önska att min hjärna är med mig ett par timmar till...
Klockan tio i morron bitti är det inlämning och jag skulle jävligt gärna vilja sova ett par timmar innan dess. Varför sitter jag då här och tjötar, undrar väl ni? Men man måste väl få unna sig en blogg-paus, herregud!?
Men ok, då får jag väl fortsätta då då...att göra ingenting! Nä, just det! Jag menar, skriva uppsas-pm färdigt. Det var det jag menade. Inget annat. Sov gott bloggvärlden, vi ses i morron! =)


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0