Söndag kväll...igen...

Jisses, vilken aktivitet här har varit idag. Här har dukats och förberetts. Tvättning är en annan syssla som avverkats. Vi har städat och jag är sååå nöjd! Jag slapp sätta ut råttfällor, de försvann in i sugaren istället. =)

Kalaset är överstökat och gick bra. Såväl sönerna som gästera verkade nöjda och då är även värdinnan nöjd och glad. Hemmet är återställt och vi kan pusta ut. För den här gången. Två söner till som ska fylla år och även de äldre delar kalas med varandra. Nästa gång blir någon gång i maj. Mannen fyller år i juni och jag i juli och även vi brukar slå ihop kalaset. I sommar blir det nog i form utav ett litet grillparty. Me like! Åh, vad jag längtar! =)

Jag har bänkat mig i tv-soffan med lappisen i knät (som vanligt). Väntar på att klockan ska bli åtta och Wipeout kan börja.
Därefter ska vi se sedvanlig söndagsfilm och idag visas "Yes man" med Jim Carrey. Kan ju aldrig bli fel...=)

Afrodite kan se tillbaka på en dag som hon är oerhört nöjd med och tror inte att kvällen gör henne besviken.
I morron börjar allvaret igen, med plugg och andra måsten.
Nu börjar det visst. Över till Argentina. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du har haft en skön söndag.

Själv har jag ägnat min på jobbet men det är inte så tokigt det heller.

Hoppas filmen är bra och ger lite goa skratt.

Kram

2009-03-29 @ 21:38:35
Postat av: Lotta

Låter ju lyckat!

Körigt med många födelsedagar på några månader.

Vi har kalas på onsdag då dottern fyller 12. April april...

Whipe out är ju ett livsfarligt program.

När kommer första olyckan.

Helt sjuka krumbukter lyckas dom ju med och de överlever dessutom.

Jag skulle aldrig...

Kram och godnatt!

I morgon kör vi gärnet igen!

2009-03-29 @ 21:52:49
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Tassar in för att säga god natt. Ser ut som söndagen har varit bra hos er. Skönt att "avsugningen" gjorde sitt. hehe..

Kramis Lena

2009-03-29 @ 22:37:25
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: ia

Jag älskar Whipeout! Kommentatorerna är ju så härliga!

Ska definitivt se Yes man! Sofia sa oxå att den var super bra!

Ha en underbar kväll

kram

ia

2009-03-29 @ 23:55:16
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Vad kul att du hittade hit och att du har sååå fin färg på din blogg, hihi.

Samma här, hit kommer jag igen för att läsa mer.

Ha en fin dag!

Kram

2009-03-30 @ 07:34:25
URL: http://kattis11.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0