Afrodite är schleeten

Klockan 17 igår tog jag min första spruta, av medicinen som förhoppningsvis ska ta bort knutan i mitt knä.
Vid 01-tiden inatt vaknade jag (hade lagt mig tidigt) och mådde skitdåligt.
Hade värsta influensasymtomen, med frossa, huvudvärk, feber, ont i kroppen (och skinnet!) och hela mitt inre var i upplösningstillstånd och kändes som om det skulle explodera.
Fy farao vad dåligt jag mådde!
Låg vaken ett par timmar för att somna vid tre, halv fyra.
Ett par timmar senare vaknade jag och badade i svett, men somnade igen.
När jag vaknade i morse vid halv tio, var det enda symtomet jag kände, att jag frös.
Nu mår jag ganska bra. =)
Inatt var jag rörande överens med mig själv att jag aldrig mer skulle ta den där skitmedicinen, men vid närmare eftertanke är det väl ganska dumt att kasta in handduken direkt.
Skulle dessutom vara helt olikt mig, som inte brukar ge mig i första taget.
Nej då, måndag kväll är det dags igen.
Kanske mår jag inte alls dåligt då...=)

Idag ska jag plugga hela dagen.
Ligger lite efter nu efter all aktivitet här hemma, då pluggandet har fått stå lite åt sidan, till fördel för soffan, lull-lull och gräsmatteläggning.
Dags att ändra på det idag alltså.
Mannen och två av sönerna (plus morfar och morbror) ska på premiärbesök på Malmö Arena ikväll och se när Malmö Redhawks och IF Björklöven möts i en, förhoppningsvis sevärd match i hochey.
Jag är nöjd med att "slippa".
Tycker det är roligt att far och söner hittar på lite roligheter utan frugan och morsan oxå.

Nä hörrni, dags att ta itu med verkligheten!
God söndag på er allihop!

Free Orkut and My Space sunday Graphics Glitters


Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch så jobbigt om du ska må så av medicin.

HOppas det går bättre i morgon då.

Kramen

2009-09-27 @ 13:16:53
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: prinsgus

Hörru, kolla upp så det inte är en allergisk reaktion du fått. Det där lät ju inte helt normalt... Förstår din tvekan över att ta medicinen igen. Är det en spruta du tar?



Hoppas du fått mkt pluggande avklarat o kan slappa lite ikväll.



Varm kram

Anna

2009-09-27 @ 16:08:21
URL: http://prinsgus.wordpress.com
Postat av: Lena

Go kväll gumzan,

Isch lät inte kul med reaktionen på medicinen. Hoppas att måndagskuren blir bättre. Så nu slipper du mullvadsjobbet och kan njuta av en gräsmatta. Skönt, mycket skoj som händer nu. Ny soffa, ny gräsmatta och pluggandet igång igen. Hoppas att söndagskvällen var skön.

Kramis

2009-09-27 @ 20:20:10
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Anna

Var rädd om dej vännen och slå en liten pingeling och kolla upp reaktionen för säkerhets skull...

Pöss och sov sött!!

2009-09-27 @ 23:24:47
URL: http://miranna.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0