En liten reflektion (3:e)

Kom på att den här texten snart är jädrigt inaktuell...=)

Välkommen till min blogg!
Jag är en lärarstuderande kvinna i mina bästa år ;) som lever med min man och tre av mina fyra söner i en liten Skåne-håla! Jag har upptäckt glädjen i bloggvärlden och fullkomligt älskar det! Känn er varmt välkomna in i min lilla hörna, där såväl stort som smått ventileras. Välkomna och vi ses!

Undrar vad jag ska ha för text till min blogg då...?!

Välkommen till min blogg!
Jag är en alldeles nybakad lärare som är ofantligt novis och förvirrad i den nya lilla värld som jag gett mig in i.
Jag älskar det och håller på att lära för fulla muggar.
Jag bor kvar i samma gamla håla, ihop med samma goa familj.
Mitt i alltihopa har upptäckt att det är oerhört lätt att bli bloggberoende och att jag bloggar som en galning, särskilt under stress.
Känn er varmt välkomna in i Afrodite's värld, men var beredda på att det kan bli aningen snurrigt emellanåt!
Vi ses!

Eller nåt ditåt...
Märks det att jag är stressad och egentligen inte har tid att blogga...?!
Redan tredje inlägget för dagen och säkerligen inte det sista...=/

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste vara någon speciell smitta just idag, skulle kunna sitta här hela dagen fast jag inte har tid :)

Har du fyra grabbar? va kul!

Ska kanske gå tillbaka i dn blogg o läsa lite mer gamla inlägg :)

Anna

2010-08-16 @ 15:03:55
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Du är ju som en kulspruta med inlägg idag ju ;-)

2010-08-16 @ 17:35:36
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: anne

Ungefär vad jag tänkte...hon vill inte skriva...

2010-08-16 @ 19:00:49
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0