Ny dag och nya tag

Den alldeles första måndagen på det nya året är här.
Och jag har ingen aning om vad den har i sitt sköte.
Gårdagens dåliga humör och missflyt har jag lämnat bakom mig.
(Men åh, vad jag var arg och besviken på mig själv!)
Denna måndag är alldeles blank.
Inga planer finns what so ever.
Och jag tänker inte öppna uppsatsdokumentet idag.
Det kan ligga där och ruttna ett tag.
Nej, jag skulle vilja göra något roligt idag...vet bara inte vad!

En kopp kaffe till så kanske det klarnar...=)


Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas det blir något riktigt bra av dagen!



Kram!

2010-01-04 @ 11:42:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Em

Underbart! Man skall låta vissa dagar flyta som de vill, det är rätt skönt tycker jag. Duktig kan man vara en annan dag, eller rättare sagt, det är duktigt att kunna slappa också.

2010-01-04 @ 17:17:29
URL: http://egoinasmamma.nu

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0