Men vad händer?

2222 inlägg är publicerade och sen tog det slut, eller...?!
Nä, men jag har liksom varken haft tid, lust eller ork att varken skriva eller kommentera.

Vad har hänt då?
Jo, våren kom, log och vände om.
Det är svinkallt i Skåneland!
Brrr!

Idag har jag blivit bjuden på lunch av jobbet, vilket var både gott och trevligt.

Igår fick jag visa leg när jag köpte cig! JODÅSÅATTEEEE...:D

De nya promenadskorna har blivit befriade från sitt larm.

Jag har börjat spela Betapet. Ja. Det oxå!

Påsk is da shit, den står precis och bankar på dörren!
I morron planerar jag att arbeta lite mer än halvdag och sen håller jag helg.
En lugn och avkopplande påskhelg stundar.

I morron landar näst äldsta sonens flickvän från NordIrland in.
Japp, nu är det dags att snacka svengelska igen! =)

Långfredagen hoppas jag bli lång och skön och befriad från måsten.
Ja, en HEL jamisdag helt enkelt.

Påskafton blir det middag hos Ma & Pa, med hela "tjocka" släkten. MUMS!

Påskdagen - vet ej. Men lugn.
Annandagen - ännu oplanerad. Jamis...?

Och nu, förstår ni, nu ska jag syssla med något som jag verkligen OGILLAR riktigt, riktigt mycket!
Det är nästan så att jag blir lite förbannad bara vid tanken!
Jag ska nämligen...
Städa!
Fara fram med helvetesmaskinen, fila porslin på dass, plocka undan tvätt och dessutom köra några maskiner skitig sådan.
GAH!
Jag kan hålla mig för skratt! =(

SEN ska jag softa.
Faktiskt ta mig ett glas rött. Det är ju ändå lillelördag liksom...=)
(Kanske ska ta det där lilla röda redan INNAN jag börjar städa...? Kanske blir det liiite roligare då...?)

Pssst! Ni glömmer väl inte jubileumet och tillika utlottningen i föregående inlägg...?!

Obs! Kommentera i FÖREGÅENDE inlägg om du vill var med och tävla!

Och du, om du vill ha två lotter, glöm inte att både länka och tipsa om tävlingen i din blogg!

(Ps. I morron får ni reda på vad ni tävlar om. Oh, oh...en Cliffhänger! Vad spännande! ;)
Och tävlingen pågår fram tills söndag. Ds)

Peace out! ♥


Kommentarer
Postat av: Susanne P

Ibland är det mycket....

Men huvudsaken är att du är här!

Kram & Glad Påsk!

2012-04-04 @ 20:45:00
URL: http://Www.susannep.blogspot.com
Postat av: Diana

Jaså, du är en syndare du med... skönt att höra att man inte är ensam! ;)

2012-04-05 @ 01:02:13
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Helene

GLAD PÅSK och kram / Helene.

2012-04-05 @ 08:44:43
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag har mitt på det torra i helgen. Jag ska ju jobba som du vet :(

Men kanske i morgon kan jag ta mig ett glas vin....men bara kanske.

Men en vinst skulle pigga upp mig ;)

Kram!

2012-04-05 @ 09:02:57
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ibland tar det bra slut, ja orden alltså. Men rätt som det är kommer det nya.

2012-04-05 @ 17:11:20
URL: http://spinninghead.blogg.se/
Postat av: Znogge

Lite rött före och städningen går som en dans... Hr ser gräsligt ut men det är liksom ingen direkt vits att städa just nu. Ska i alla fall städ en av toaletterna.



Hoppas ni får en riktigt mysig och fin påskhelg tillsammans!



Kram

2012-04-06 @ 10:51:18
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0