Ett möte, en tanke, en OMtanke

Igår, när jag och yngste sonen var och handlade träffade vi på en underbar kvinna.
Hennes dotter och sonen gick i samma klass under flera år och var även vänner utanför skolan.
Hon är en sån där cool, schysst, varm och go' morsa. En sån som man tycker om. Yngsta sonen tycker mycket om henne. Och jag med.
 
När våra vägar möttes inne i affären, tittade hon på mig, frågade om hon fick ge mig en kram och så fick jag en så varm, go och lång kram...och sen sonen en...♥
 
Så berättade hon att sist hon var och tränade, hade hon hört en låt som fick henne att tänka på mig...på oss...
Det var så otroligt rörande.
Jag blev så varm inombords, dels av kramen och dels av hennes varma omtanke.
Fina mänska!
 
Tack A-L! ♥
 
Nu får ni alla njuta av denna underbara låt...
 
 
Kram och godnatt.
Eller godmorgon, om det passar bättre!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Härligt att det finns så underbara människor ❤
Kram

2012-12-01 @ 01:02:06
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: ♥ Carina ♥

Äkta omtanke som värmer ända in i hjärteroten.
Ibland blir man så fascinerad (hur fasiken stavas det?) vilka vänliga människor det finns. Visst har jag berättat om hon som stickade sockar till mig? Om inte så säg till.
Jag känner inte ens henne ändå gjorde hon sockar till mig. Helt fantastiskt!
Kram

2012-12-01 @ 03:26:15
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Åse

Vilket härligt möte. Ha en fin lördag fina du . Kram från mig till dig ❤

2012-12-01 @ 08:46:01
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vilket fint möte! Det finns verkligen människor som bryr sig...
Kram!

2012-12-01 @ 09:15:53
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: camilla

Härligt att det finns så fina människor.
Och vet du...du är också en av dom ❤
Sv: Jag är vaken och ledig. Jag tar mig en datafri dag,i dag.....nästan i alla fall ;)
Kram!

2012-12-01 @ 09:53:52
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilket härligt och varmt möte. Men du är också en väldigt varm och vänlig person själv.

Kram och god förmiddag

2012-12-01 @ 10:07:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Malin

Hej Carina! Visst var det du som körde en grå/ silvrig Volvo ut från Coop extra igår? Du vinkade fram mig i korsningen :-) det måste ha varit du :-) så kul att se dig även om det ve genom två bilar. Många kramar

Svar: Ja, Malin...visst var det jag! Men jag såg inte dig. Sorry! :)
Afrodite

2012-12-01 @ 11:11:28
Postat av: Ann-Lis

En del människors livspussel berör extra mycket. Är så varm inom mig att få lägga en liten, liten pusselbit i ditt hjärta.... men vad du inte vet är att du gav mig en härlig boost i mitt hjärta ... som jag så verkligen behövde. Så sköna värmande ord om mötet vid mellanmjölen och vispgrädden... det värmer! Åhhh vad det svämmar över med tårar! Jag fortsätter tänka på er ... varje dag! Kram

Svar: Stor, varm KRAM Ann-Lis! Tack för att du finns! ♥
Afrodite

2012-12-01 @ 14:20:57

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0