Äntligen fredag!

Hmmm.
Missförstå mig rätt.
Jag älskar mitt jobb!
Men jag uppskattar ledighet väldigt mycket.
Vem gör inte det liksom?!
Huuur mycket man än trivs på jobbet.
 
Nåväl och som sagt - Fredag is da shit!
 
Arbetsdagen ska "klaras av", sen blir det hem i duschen en vända för att sedan återvända till Stora Staden och landa på en restaurang i trevligt sällskap.
 
Sen blir det konsert.
Oxå i trevligt sällskap.
 
Japp, det finns goda förutsättningar för att det ska kunna bli en riktigt bra fredag!
 
Ha en gooo dag ni med!
 
Fredagsblomma och lite droppar...
 
 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Låter som du har finfina planer för denna fredag! :-)
Kram

2014-03-21 @ 09:10:52
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Moi

Det var minsann en fredagkväll värd att vänta på!
Ha det jättetrevligt!!
Kram!

2014-03-21 @ 17:01:37
Postat av: ♥ Carina ♥

Ser ut att bli en go fredag :)
Vilka fina bilder!
Kram och trevlig helg!

2014-03-21 @ 18:16:42
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0