Måndag...

...i hela kroppen med tillhörande kudde i örat. Nästan.
 
Men dagen tar sig.
Det är ju snart dags att gå hem. :D
 
Usch nä, nu lät jag negativ.
Onödigt negativ faktiskt.
 
Men det är ganska tungt på jobbet just nu, med tråkiga besked om en, fortfarande eventuell men dock högst sannolik, nerläggning av vår fina verksamhet och vår trivsamma arbetsplats.
 
Detta på grund av att Malmö Stad valt att göra en upphandling av SFI:n på "väldigt lösa grunder" eller hur jag ska uttrycka det.
Äsch, jag säger inget alls så har jag inget sagt.
 
Men utan jobb kommer jag sannolikt att bli till sommaren...
 
Nåja, vad är väl en bal...
 
Eller det är ju "bara" ett jobb. Det är så jag väljer att se det.
 
MYCKET värre saker har hänt i mitt liv...
 
Puss på dig Mannen, om du fortfarande läser. ♥
 
 
Du är oerhört saknad, innerligt älskad och jag hade verkligen behövt ventilera med dig nu!
Jag vet att du är lika ledsen som jag över rådande omständigheter...
 
♥ ♥ ♥
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Kram vännen <3

2014-03-03 @ 18:29:01
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Moi

Usch så trist även om det "bara" är ett jobb.
Det är ändå en trygghet att ha det, såväl socialt som ekonomiskt.
Men på något underligt sätt kommer det att ordna sig!
Kram

2014-03-03 @ 18:29:56
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Hörni!

Usch vad tråkigt! Visst har du rätt, värre saker har hänt, men ändå. Hoppas det löser sig.

2014-03-06 @ 21:25:20
URL: http://horni.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0