Tyvärr...

...har jag tappat lite av mitt intresse för fotografering.
Och det handlar nog mest om att jag inte kom längre i min utveckling själv.
Jag behöver gå en foto-kurs för att lära mig mer och bli bättre.
 
Men lite kul med kameran kan man ju ha när yngsta sonen behöver hjälp med en ny profilbild till Fejjan.
Då åkte vi till brofästet och lekte lite med kameran. :)
 
Fina Ludwig <3
 
 
En gammal pir vid brofästet.
Det häftiga med denna bild tycker jag är att man inte ser var havet och himlen börjar och slutar eftersom det är så dimmigt.
 
 
Dimmigt, som sagt.
 
 
Med gapflabbet i halsgropen. Typ. :)
 
 
En mysig stund mellan mor och son. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder ! Fotokurs är kul . Kram

2015-11-16 @ 20:34:26
Postat av: Anonym

Fina bilder ! Fotokurs är kul . Kram

2015-11-17 @ 10:16:12
Postat av: mickis

Finfina kort :-)

Vilken mysig stund!'

Ha en fin dag!
Kram

2015-11-17 @ 12:51:31
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Znogge

Finfina bilder men jag känner det samma! För att som amatör komma vidare så skulle man behöva gå en kurs och utmana sig i nya uppgifter...

Kram

2015-11-19 @ 07:39:48
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0