Long time, no see

Hej!
Här är jag!
And I'm still going strong!
Hihihi
 
Nä, men vet ni vad?
Jag är KÄR!
På riktigt!
TOKKÄR!
 
Äsch, jag tänker inte avslöja så mycket mer just nu faktiskt.
Men kär ÄR jag!
Jag tror faktiskt till och med att jag träffat Honom.
Med stort H.
 
Nåväl.
 
Förutom det, kommer jag snart att få ett väldigt KÄRT besök till Skåneland!
Av bloggisarna från Norrland.
Eller ja.
2 av 3 kommer.
Den tredje av dem har tydligen inte så omtänksamma arbetskamrater,
Därför blev hennes resa mot sydligare breddgrader skrinlagd.
Bläää!
 
Annars då?
 
Jag vet faktiskt inte riktigt.
Den mesta av min tid går åt till att vara just - KÄR.
Och så jobbar jag ju lite däremellan jue...hihi.
Och så försöker jag vara en bra mamma.
Faktiskt.
 
Nämen hörrni, varför blogga, när man egentligen inte har så mycket att säga???
 
För att jag bara ville säga...
...att jag är kär...
...och väntar långväga besök.
 
Anledningar så goda som några, eller hur?!
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Decdia

Grattis till kärleken!
VEm av dem är det som har så dumma kollegor? :)

2016-04-21 @ 10:37:31
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Ruth i Virginia

MEN - va längesen jag tittade in hos dej!
Norrlänningsbesök betyder trevliga stunder tillsammans.
Och sen KÄR !!! Önskar dej det bästa.

2016-04-22 @ 06:04:20
Postat av: Monika

Låter alldeles alldeles ...uuuuuunderbart.....
Det kan ju omöjligt vara C som har såna kollegor för skulle VIIIIII nånsin hindra nån att göra det roligaste man kan göra - resa !!!!
Önskar dig en fiiiin måndag
Här det spösnö.....tror du har finare där du är :)
kram

2016-04-25 @ 09:37:27
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Postat av: Åse

Grattis till kärleken låter underbart. <3 Hoppas ni hade en riktigt härlig helg med Norrlandsbesök och allt. Kramen

2016-05-02 @ 11:29:10
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Moi

Äntligen hittade jag hit (igen).
Det där norrlandsbesöket hade ju även jag glädje av och det tackar jag för!
Hur har du det med kärleken idag då?
Är de stora besluten fattade än? :D
Kram

2016-05-23 @ 19:30:26
URL: http://www.moiochjag.blogg.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0