Humor på morgonkvisten =)

Inleder dagen med att (förhoppningsvis) ge er ett gott skratt...=)

Varför män kissar stående...

När Gud hade skapat Adam & Eva, hade han två saker kvar som han tänkte
ge till dem. Gud sa:
- Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående...

Adam avbröt:
- Jag, jag vill ha den, jag vill ha den,jag vill ha den,jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet skulle vara
mycket lättare och roligare!

Gud tittade på Eva som nickade och sa:
- Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig.

Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och
kissade runtom, skvättande och sprang till stranden och kissade och
beundrade mönster han gjorde i sanden.

Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:
- Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva?

Gud svarade suckande:
- Hjärnan Eva, hjärnan.


Kommentarer
Postat av: Y

haha! så sant såååå

2008-12-11 @ 08:46:23
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: N

Jaha, det var ju en trevlig start på dagen. Är "förnedringsblogging/bloggning" det senaste eller...?? ;-))



Kul att du fått bloggen att fungera. Najs bilder.



Måste gå och utöva min Gudagåva.



See you!

2008-12-11 @ 09:15:56
Postat av: Carina

Hahaha...

Kul att du tittade in och att du gillar min blogg!

Ses i morron!//Kram

2008-12-11 @ 09:19:20
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Carina

Y: Visst va den bra! Vaddå förnedring - de e ju sant! Haha...

2008-12-11 @ 10:01:07
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0