Frukost/brunch

Mitt vanliga problem igen...glömde att äta frukost!
Kom precis på att jag bokstavligen håller på att svälta ihjäl!
Mellan elva och tolv kan vara den bästa tiden för intagande utav föda, enligt mig.
Aldrig smakar det så gott som just då!
Har just intagit en helt magnifik liten brunch...Kolla här:



Nej, inga grönsaker hemma så långt ögat kan nå...
Men väl lite ägg och makrill...=)
Inte sååå onyttigt (tanken om beach -09 ligger ju fortfarande och gror)
Beslutsvåndan tvingade mig till en liten "landgång",
eftersom jag inte kunde välja mellan ost eller skinka. =)
Lite av varje alltså.
Och så en apelsin...
MUMS!
Intogs under läsning av Norbert Elias' "Sedernas historia".
Nu mår jag bra och läsningen fortsätter och når nog en högre nivå efter energiintaget.
Ha de'!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Få saker är så mysigt som att äta mysmat till en god bok!:.) Bara hoppas att den är lika god som maten!:.)

2009-03-12 @ 13:05:56
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: mie

Såg riktigt gott ut det där..tänk vad hunger gör med oss, får jag inte äta i rätt tid blir jag alldeles skakig!

På tal om beach 09, jag ska gå med i en 10 kg klubb snart, äta någon slags soppa i 2 v, man ska gå ner ca 10 kg av detta Jiiiipppiiie! Hoppas det hjälper, men tjejen som håller i detta sa att man går ner garanterat=). Kram!

2009-03-12 @ 14:31:00
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Mmm, det var verkligen gott...och behövligt!

Boken är ok...men hade hellre läst någon egenvald skönlitteratur...=)



10 kg på 2 veckor?! Tjoho, låter som en dröm...vad heter den klubben?



Kramar

2009-03-12 @ 15:20:59
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0