Soffor på hjärnan

Jaha, då var vi hemma igen. Min drömsoffa är ett minne blott. För dyr och inte alls så skön och fantastisk som jag trodde. Ok, då kan man bocka av den. Var på ytterligare ett ställe där de hade en riktigt maffig och stooor soffa, som klippt och skuren för min stora familj, men även den i en prisklass för sig själv. Och ingen trisslottvisnt så långt ögat kan nå...;)
Tyvärr hittade jag ingen bild på omtalad soffa, men lite var stilen som den på bilden, fast större och maffigare...=)
Jaja, drömma kan man väl få göra? Och man måste ju kolla runt för att göra sig en uppfattning. Jag menar, tänk om drömvinsten plötsligt trillar in (en gåta eftersom jag varken köper lotter eller tippar...). Eller tänk om Rickard Sjöberg Plötsligt ringer på dörren och säger att jag vunnit i postkoden, trots att jag ingen lott har...DET hade jag kallat tur i spel!
"Jaja, vad är väl en bal..." Suck!
Nu matlagning! =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hehe ingen lycka på triss, postkod eller någon annan lott. Ja du det är inte lätt. Varför kan de inte bara ligga där på bordet och lysa med vinst? Nej visst ja, man måste ju köpa dem också! =)

Kramis Lena

2009-03-08 @ 16:47:26
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Hahaha...just det! Den lilla detaljen missade jag - köpet! // Kramiz =)

2009-03-08 @ 23:02:45
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0