Flow =)

Åh fy fasen...nu går det undan! Wiiiiiii! Nu kan jag t o m unna mig en paus! Kanske inta lite frukost, kom nämligen på att jag glömt bort att äta idag. Blir lätt så när man kommer igång =)
Som ett exempel på detta kan ja nämna att i fredags, på väg till Malmö (klockan tre) kom jag på att jag inte ätit NÅGONTING på hela dan. Inte bra, särskilt som det skulle visa sig ta längre tid än beräknat, mitt lilla Malmöbesök...=)
Ett dajm på macken fick lösa det akuta behovet av energi i detta fall...

Hmm - tänker faktiskt unna mig en riktigt ordentlig paus med en god frukost - koka ägg, grov macka med gott pålägg (jo, här e faktiskt lite hemma trots att det är måndag).
Kanske ska lyssna på min mans råd oxå och ta mig en promenad, få lite frisk luft och ännu mera energi...Får väl se =)
Nu ska jag i alla fall sätta på lite soft music, som idag innebär Pink Floyds The Wall. Har längtat länge efter att lyssna på den!
Men jisses va ja babblar...Bye!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0