Skoj-humör?

Ja, jag e nog på lite skojhumör idag, igår va ja tydligen på "förnedringshumör"...Haha
Hittade några härliga citat av diverse kända personer:

Present... Vadå? Hon fick ju Zlatan. (Zlatan Ibrahimovic)

Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. (Mark Twain)

En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli. (Okänd)

Jag äger tio par gymnastikskor, ett par för varje veckodag. (Samantha Fox)

Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel. (Ingemar Johansson)

Jag kände att jag inte haft så bra skjut på flera år. (Magdalena Forsberg)

När jag sa att jag hade två saker som varit till hjälp i min karriär, menade jag min hjärna och min ödmjukhet! (Madonna)


Väl mött gott folk! There is more to come...=)

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0