Himmelriket!

Vilken dag jag har haft!
6,5 timmar alldeles ensam i sanddynerna på favoritstranden!
Kan det bli bättre?!
Ja, alltså, det är ju inte helt fel att ha lite sällskap när man är där, men jag njuter av ensamheten, när den dyker upp!
Bara sitta där och filosofera och meditera, lyssna på vindens sus och havets brus...Me like!
Åh, vad jag hoppas att det blir fler såna här dagar!
Förresten! Jag har en bekännelse!
Flera av er undrade över bilderna i förra inlägget...och nej, de är inte mina, utan lånade från google =/. Däremot är den översta bilden, precis som Anne gissade, tagen vid Mossbystrand, fast av någon annan än mig.  
Här kommer däremot egenhändigt tagna bilder från min underbara dag...=)



Nyss nedkommen...glad och förväntansfull...=)



Sanddynerna vid Mossbylund...=)



Afrodites läger
Här i gräset slog jag läger, eftersom det blåste för mycket nere i sanden...=)



En nöjd och belåten Afrodite som spejar ut över kusten och insuper,
kanske den sista, stranddagen för i år...=(

Kram och godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: Katinka

Ser helt fantastiskt underbart ut! Jag har också legat i solen idag. Fast i min systers trädgård. Skönt.

2009-08-20 @ 22:44:19
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Helt ljuvligt..känner riktigt hur skönt det skulle vara att få låna Afrodites plats i solen...

Kram

2009-08-20 @ 22:52:07
Postat av: prinsgus

Ser toppenfint ut, men jag aaaaanar kylan ändå ler. Ha en skön helg skönaste Afrodite :-) Kram!

2009-08-21 @ 10:55:22
URL: http://prisgus.wordpress.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0