Måndag och latdag =)

Klockan är två och jag har fortfarande inte gjort något vettigt...
Förutom att betala räkningar (om än i sista minuten), tvättat första maskinen tvätt (av tre) och hanterat lite disk.
Sitter fortfarande och njuter iförd favoritplagget jamisen och sörplar kaffe.
Härliga ledighet!
(som snart bara är ett minne blott!)
I övrigt har jag mest surfat rundor på nätet och läst lite här och lite där.
Fastnat i både ditt och datt.
Inget nämnt, inget glömt. =)
Varit ute på bloggpromenad och blivit såväl road som förundrad, som vanligt. =)
Egentligen har jag inte mycket att säga, utan förblir nog mest förunderligt tyst.
Låter andra sköta snacket idag =)
Nu ska jag ut i bygden på tur, sen landa på däcket med boken "En plats i solen" av Liza Marklund.
Läs den - den är riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Men det är väl bara skönt att mjukstarta veckan!



Kram och ha det gott på decket!

2009-08-31 @ 15:56:02
URL: http://znogge.wordpres.com/
Postat av: prinsgus

Låter som en härlig dag. Här har jag tvättdag också, fast fler än tre omgångar om jag säger så. Har stått i med både det ena o det andra, men är frustrerad o rastlös o mår lite halvpyton. Tur man har sin lillprins, det glada leendet, buset, myset :-)



Kram på dig!

2009-08-31 @ 19:42:28
URL: http://prinsgus.wordpress.com
Postat av: Lena

Go kväll gumzan,

Åh så härligt att få mjukstarta veckan. Själv har jag slagit alla inklusive mig själv med förundran. Vaknade imorse innan skrället ringde, var på jobbet först och dessutom, jag kom ihåg matlådan. Många var de som gapade när de kom imorse. hehe Men ännu fler på lunchen.

Hoppas att kvällen blir lika najs som dagen.

Kramis

2009-08-31 @ 19:51:04
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Lena

Go kvällen gumzan,

Hehe det är fler som är imponerade. Vi får väl se om trenden håller i sig. Skulle inte tro det, one stand happening. hehe

Sov sött vännen,

Kramis

2009-08-31 @ 23:10:17
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Jamisen är numera ett nytt favoritord hos mig! Vilket himla bra och gulligt ord!:.))



Och ja, ibland vill man bara begrunda i tysthet och låta de andra diskutera i väntan på att se vart det leder:.))



tack för kommentaren också, även jag är inne och kikar, men är alltför dålig på att kommentera... särskilt i det sista... en viss bebis tycker att mamma sitter för mycket vid datorn;.))

2009-09-01 @ 00:37:50
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0