Musikkavalkad eller att fly verkligheten

Ja, alltså...jag har redan sänkt guarden...märkbart!
Det blir nog ingen vidare städning idag...bara en vanlig quick-step.
Det är inte roligt att städa och jag orkar verkligen inte.
Fattar inte varför jag är så orkeslös...
Nä, det är mycket roligare att sitta vid datorn, lyssna på musik och egentligen bara va'.
För tillfället lyssnar jag mycket på radiokanalen "Tidernas bästa rock" Rockklassiker - 70, 80 och 90-tal!
Kan det bli bättre?!
Många härliga favvislåtar i en strid ström hela dagen igenom...
Här kommer några exempel:


 

 
 

 

 




 
Ibland kan jag tycka att det är jobbigt med live-videos, men idag tyckte jag att jag ville ha med just den känslan...
Tänk att vara en bland de lyckliga i dessa publikhav...=)

Fortsätta gärna att berätta vad ni har för roligt för er idag (kanske jag kan få någon idé till att slippa från verkligheten ett tag till liksom...hihi)

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är rätt Carina! Städning kan alltid vänta, är man orkeslös är det läge att ta det lugnt - snart är du igång med skola och allt igen. och då brukar du ju inte ha tid :-)

kramar

2009-08-13 @ 21:26:23
URL: http://www.bjerning.se
Postat av: Znogge

Städningen försvinner inte, den saken är säker!



Kram och god natt!

2009-08-13 @ 21:59:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Bibban

Jag har lyssnat och tackar för fina låtar....tids nog får du fullt upp igen när böcker och tentor kommer tillbaka..njut så länge du kan..

Kramar från mej

2009-08-13 @ 22:44:32
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: malin

hahaha vad roligt! Just nu lyssnar jag/vi också väldans mycket på den kanalen! Många fina bitar ;-) Kramar

2009-08-14 @ 21:30:02

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0