Babbel...

Yngsta sonen och jag hade en riktigt mysig stund igår kväll, när vi grillade tillsammans, han och jag.
Även en kompis till honom var med och vi satt och snackade (denna gången med tröjan på rätsidan...*fniss*).
Sen skulle naturligtvis dessa båda ungdomar "ut".
Yngste sonen tyckte att jag skulle acceptera inbjudan från väninna L. och ha en mysig kväll med henne (annars hade ju jag tänkt att sonen och jag skulle mysa lite med film och godis när vi nu var "home alone". Men även han börjar ju bli stor och föredrar polarna framför gamla morsan...hihi. Såklart! Det är ju så det ska vara...).
Sagt och gjort - jag cyklade iväg till L. och alla hennes cider *fniss*.
Vi satt och snackade tills klockan två inatt och hela tiden stod ett välfyllt glas framför näsan på mig.
Svårt att låta bli att dricka då liksom. =)
Och trevligt att sitta och snacka.
Tiden bara rinner iväg när man har trevligt.
Något som jag får betala för idag...=/
Huvudet var tungt i morse kan jag säga.
Men trevligt hade vi!
Som vanligt...=)
Dagen ha bestått i allmän återhämtning, fika med pappsen, handling och snart blir det jobba som gäller tills klockan 21.15 ikväll.
När jag kommer hem är det tänkt att yngste sonen och mammsen ska se på film (om han inte fått andra planer vill säga...) och en tidig sänggång står även på agendan.
Nu - i "arbetsuniformen" - med rätt sida ut! =)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Man mår som man förtjänar ;-)



Kram!

2009-08-12 @ 17:32:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Mamm A

Så mysigt du har det med dina stora killar. Jag ser också mkt på film med lillprinsen, men det blir ju något annat när de är lite större. Myspys i olika åldrar helt enkelt. Varje ålder har sin charm. Bäst att mysa på medans de bor kvar hemma ler. Kram!

2009-08-12 @ 18:07:32
URL: http://prinsgus.wordpress.com
Postat av: Lena

Go kväll gumzan,

Ser att du har haft fullt upp du också. Är nu återigen tillbaka i vardagen och slitet. Men jag ska inte klaga. Har haft en av de bästa semestrarna sedan maken gick bort. Full rull, mycket grillning, mycket sol, mycket skratt och framförallt ny vänskap. Japp sommaren har varit lyckad på de flesta fronter.

Kramis

2009-08-12 @ 20:39:56
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Lotta

Nu får jag inte ihop det...

jobba till 21.15, sen film och så tidig sänggång???

Jo jag är blond, men hur går det ihop.

Tidig säng gång är ju just 21.15...

eller=D

Kramen

2009-08-12 @ 20:46:08
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0