Sovit gott...

...fast med tv:n på.
Ingen har stoppat om mig inatt, förutom jag själv (och tack för det).
Sovit gott har jag gjort, trots mörkrädsla vid sänggåendet.
Sju timmars sömn blev det innan mobilen ljöd sin underbara uppvakningssignal (not).
Skulle på frukostfika hos mamma och pappa idag, så jag kunde ju inte ligga och dra mig hur länge som helst...
För en stund sen inleddes "Skåne runt".
Med det menar jag att mina aktiviteter för dagen närmast är att jämföra med en Skånerunda.
Är nyss hemkommen från första turen - yngste avkomman skulle köras till flickvän, som bor en mil bort. 
Innan nästa tur ska jag göra något som verkligen är i stort behov här hemma.
Jag ska nämligen ta mer än en quick-step (det är i alla fall tanken) och försöka att orka städa ordentligt.
Jag önskar mig själv lycka till (brukar nämligen tröttna halvvägs numera)!
Har några timmar på mig innan det blir dags för nästa biltur, då näst yngsta ska hämtas hem från Malmoe (tillsammans med datorer och skit, annars kunde han ju tagit tåget...).
Och slutligen ska L. hämtas från flickvän och köras tillbaka till hemmet.
Sen ska jag pusta ut i soffan och bara njuta av mitt nystädade hem (hoppas jag).
Det var min dag - hur ser er ut?

Kommentarer
Postat av: Znogge

Storhandla, tvätta, sortera tvätt och sedan bara slöa. Städningen sparar jag tills i morgon!



Lycka till med arbetet!

2009-08-13 @ 13:26:06
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

Hehe! Smartass!! ;)

2009-08-13 @ 14:33:38
URL: http://miranna.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0