Tillbaka i Skåneland =)

Efter en lyckad liten minisemester på andra sidan Hallandsåsen, är jag nu tillbaka i gamla Skåneland igen.
Trött och tung, tung och trött, men nöjd och glad! =)

Igår gav jag mig, som ni vet, iväg i rena rama höstrusket där åska med drivis rådde.
Nja, men nästan.
Höll på att regna bort!
Och som det åskade!
Hujedamig!

Vid ettiden var jag då framme och mottogs med öppna famnen av goa Miranna och hennes gounge G.



Här kommer jag...=)

Liten rundtur avverkades i Laholm, där vissa ställen utforskades mer närgånget än andra (gröna lyktan till exempel...hihi).
Sen blev det fika, snack, iordninggörande och längre framåt kvällningen korkades den första (dock ej sista...fniss) flaskan vin upp.
 Kvällens "utflyktsmål" skulle visa sig bli Strand 12, som spelade upp till säsongens sista allsång.
De söta grabbarna drog av några nostalgiska gamla godbitar och det hela avnjöts till kvällens måltid; grillade kamben (chili- och honungsglaserade), potatiskivor, sallad och aioli...Mums, vad gott det var!
Ja, och så en flaska vin förstås...=)
Vid halv tolv bar det iväg hemåt, till The Palace Of Miranna och det "riktiga girltalket", eller om ni hellre vill, kacklet inleddes och kom inte till att avslutas förrän framåt gryningen (jodå, åtföljt av en del vin).
Oj, vad vi sov sen!
Tills klockan halv tolv nästan...
Vaknade med den sämsta finmotoriken ever och värsta järnkepsen på,
men det var det värt och det är smällar man får ta! =)



Bitches on the beach 2009! =)

TACK ANNA!
för
ett alldeles underbart dygn 
hemma hos ditt!
=)
Kram och vi hörs och ses snart igen! 

Sov gott världen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Good morning, din sköna höna! fniss

Jag tackar, niger och kramar om.

Du är välkommen att dyrka Dionysos i mitt palats "at any time"... Hehe!

(Fast just det ja... Jag ska ju ALDRIG dricka vin igen... Hmm.. Ja, ja... Det blir ett senare problem... Hihi!!)

2009-08-05 @ 07:07:56
URL: http://miranna.se
Postat av: anne

Det där måste ha varit en höjdarhelg! Tänk på den framåt november när det känns grått och trist! :)

2009-08-05 @ 20:40:28
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Znogge

Men ni hade i alla fall trevligt :-)

2009-08-05 @ 21:31:55
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0