Det blev inte klarare...

...i skallen efter det senaste inlägget (som för övrigt var mitt 800:e!).
Fnulade en stund till, sen övergick jag till slötittande på en kass Baseball-film.
Därefter kvalitativt tittande på den underbart romantiska filmen "Weddingplanner"! =)
Nu är det snart dags att hit the sack.
Ännu en dags pluggande väntar i morron.

Om ni vill så lyssna på denna innan ni går och lägger er...

Jag har berättat tidigare om Europe's om mitt speciella förhållande...

Dels tyckte jag att det var ett av the 80's bästa band, dels spelades The final countdown (klicka på länken och läs mer) på vårt bröllop...

I den här låten "New love in town" tycker jag att de gamla godingarna får ihop det riktigt bra!

En mysig låt med mycket känsla!

 

KRAM

&

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Kikar in och säger "god morgon" innan jag susar iväg till jobbet! Kramar

2009-12-28 @ 07:05:18
URL: http://http://metrobloggen.se/stattin

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0